Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 har 2 barn fra før med tidligere partner, disse er nå 8 og 11 år. har ny samboer, har vært sammen noen år nå. i fjor bestemte vi oss for å prøve å få ett felles barn. jeg er 37 år. tidligere så ble jeg gravid på første forsøk. nå er vi inne i prøveperiode nr 12 🙄 men ingenting skjer.. vi er nå i gang med utredning. på UL så alt greit ut med meg, nå skal vi levere prøve fra han. kjenner bare jeg blir så nedstemt av at det ikke skjer noe... dette er noe vi begge ønsker så veldig. er det noen flere i "samme båt"? Anonymkode: 69d87...e0e
Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Har vært det. Brukte 13 pp på eldste På mellomste: gravid på 4. pp - mistet, gravid på 13. pp - mistet, gravid på 4. pp - mistet, gravid på 3. pp - fikk en datter Yngste: gravid på 6. pp - mistet, gravid på 4. pp - mistet, gravid på 4. pp - fikk en sønn til Så var det nok Det er frustrerende når det tar lang tid, får håpe den hjelpen der får gjør at du snart blir gravid. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 3 minutter siden, Musemor med tre søte små skrev: Har vært det. Brukte 13 pp på eldste På mellomste: gravid på 4. pp - mistet, gravid på 13. pp - mistet, gravid på 4. pp - mistet, gravid på 3. pp - fikk en datter Yngste: gravid på 6. pp - mistet, gravid på 4. pp - mistet, gravid på 4. pp - fikk en sønn til Så var det nok Det er frustrerende når det tar lang tid, får håpe den hjelpen der får gjør at du snart blir gravid. Masse lykke til tusen takk jeg mistet noen ganger selv før jeg fikk 2 barn. håper bare det klaffer snart.. er så frustrerende når man har ett håp hver mnd å tante rød dukker opp hver gang 😕 Anonymkode: 69d87...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå