Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Jeg tar ca 4 pr dag noen ganger 8...... Anonymkode: 17e86...67d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 Der skal stå på pakningen, på den lappen som apoteket klistrer på, hva som er din maksdose per dag. Dette vurderer legen ut fra din tilstand og om, eventuelt hvilke andre medisiner du går på. Mer enn dette er for mye. Dersom de ikke er skrevet ut til deg er en enkelt tablett en for mye. Anonymkode: 51c72...0ce
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Det kommer selvsagt an på hva legen har bestemt for deg. jeg er ganske lav og spinkel, mannen høy og mye tyngre enn meg. Jeg er kronisk syk og tar smertestillende i doser han aldri ville klart. Det er fordi legen har bestemt hva som må til for min kropp og mine smerter. Mannen min kan ikke følge min dosering, viss han en gang trenger en smertestillende. Anonymkode: 091ad...a67
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 Tar du hver dag er det for mye. Anonymkode: 8f833...add
KellyTaylor Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 Hva tar du de for? Nytelsen eller smerter? Kan du bytte ut pf med andre preparater?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #7 Skrevet 10. september 2020 Det skal legen din bestemme, det står på tablettene. På apoteket limer de på en etikett hvor det står f.eks "inntil 3 tabletter om dagen etter behov" Legen din skal se på hvor ofte du hentet ut ny resept og følge med på hvor ofte du må teste nyrefunksjon osv om du tar veldig mye. Anonymkode: c8100...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå