Gå til innhold

Konfirmasjonsgave - ikke penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir penger også, men skulle hatt en ting. Ca 2-300.

Til gutt. Er det mulig å finne på noe? Er jo ikke bursdag heller så skulle ha vært noe anderledes...

Anonymkode: a04ec...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søm til bunadskjorte, bunadskniv, (men dette er litt dyrere da) kinobilletter, slipsnål...

Skrevet

Medlemskap i DNT? Husker ikke hva det koster brått.

Eller medlemskap i OBOS? 250-300 Kr

Termos

Sitteunderlag

Cortiga flaske

Skrevet

Turkopp i tre, sitteunderlag i reinskinn.

Skrevet

Mine jenter får har fått og får til lørdag saueskinn med navnet deres og konfirmasjonsdagen bakpå. Gaven eldste ble mest glad for og som lillesøster nå har spurt meg om hun får i to år nå. Jeg vet det ligger ett pakket inn på kitt soverom nå (vi har utsatt festen, men hun får gavene dagen hun konfirmeres. Alle sider i familien syns dette var en grei løsning) min tante lager slike, så det er restelapper hun bruker. Jeg fikk sitteunderlag en gang med navnet mitt på. Liten og søt, hadde sikkert ikke kostet mye og det har blitt veldig mye brukt (får det ikke ifred, det har vært med ungene på utsllige skoleturerer)

Turkopp i tre med navnet på. En skikkelig termos. Mansjettknapper har vært in her i området noen år. Svigersønner og kompiser av ungene bruker disse og vet det er noe flere likte å få i konfirmasjonen. Dyre må de tydeligvis heller ikke være, jeg kjøpte noen på wish til en svigersønn bare pga at jeg syns de var så kule og ikke kosta noe. Han ruslet rundt på 17mai med disse, han syns de var skikkelig kule.

Anonymkode: b0051...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...