Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Nei, hvorfor tror du det? Anonymkode: 78626...21b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Selvfølgelig ikke, hvorfor tror du den var det? Anonymkode: 2cd6a...dff
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 Fordi du har fått resept på antidepressiva for migrenen din? Det er helt vanlig det. Medisinen kan brukes til flere diagnoser. Slik er det jo med epilepsimedisner, blodtrykksmedisner o. l. også. Anonymkode: 351f2...8dd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 Det defineres som nervesykdom oppdaget min datter nå i sommer. Jeg husker ikkei hvem forbindelse hun fikk vite dette, men lurer på om det er i forbindelse med at hun nå tar lappen. Egentlig burde jeg ikke blitt overrasket over å høre det, men den tanken har ikke slått meg. Anonymkode: d71e6...222
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #7 Skrevet 9. september 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det defineres som nervesykdom oppdaget min datter nå i sommer. Jeg husker ikkei hvem forbindelse hun fikk vite dette, men lurer på om det er i forbindelse med at hun nå tar lappen. Egentlig burde jeg ikke blitt overrasket over å høre det, men den tanken har ikke slått meg. Anonymkode: d71e6...222 Det er en nevrologisk sykdom, ja, men det er da ikke det samme som har det er en psykisk sykdom Anonymkode: 2cd6a...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå