Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Det er så ufattelig masse barneklær som selges med lapp på.... yttertøy spesielt. Hvorfor kjøper folk klær uten å bruke de? Eller er det andre grunner? Jeg lurer seriøst på om folk bruker klær MED lappen på for så å selge de som nye..? Eller? Hva tror dere? Flere plagg om dagen som legges ut.... 😱 Anonymkode: 062dc...4c9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Eller som hos oss, familie som gir klær i gave fordi gaver skal være så fornuftige. Men spør ikke om str eller hva som trengs. Mye har da bare blitt liggende litt for lenge og aldri blitt brukt. Anonymkode: dbbae...e91
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Tja. Grunnen er mange, men vår grunn er at svigermor nekter å godta at barna våre er litt større enn snittet og at de ikke bruker den veiledende aldersstørrelsen i klær. Sånn som når hun spurte fem ganger på en uke hvilken størrelse ungene brukte og jeg svarte hvilken størrelse de brukte hver gang. Så kom bursdagen og ungene fikk klær som var to og tre størrelser MINDRE enn hva jeg hadde gitt beskjed om, for hun hadde spurt damen i butikken hva barn på den alderen ENGENTLIG brukte og hørte på henne i stedet for meg. Jeg viste nemmelig ikke hva mine egne barn brukte for jeg var tross alt ikke i bransjen🙄🙄🙄🙄 Så her blir alt fra svigermor solgt med lapp på. Vi får ikke byttet det og ikke brukt det. Anonymkode: 4f48e...f21
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja. Grunnen er mange, men vår grunn er at svigermor nekter å godta at barna våre er litt større enn snittet og at de ikke bruker den veiledende aldersstørrelsen i klær. Sånn som når hun spurte fem ganger på en uke hvilken størrelse ungene brukte og jeg svarte hvilken størrelse de brukte hver gang. Så kom bursdagen og ungene fikk klær som var to og tre størrelser MINDRE enn hva jeg hadde gitt beskjed om, for hun hadde spurt damen i butikken hva barn på den alderen ENGENTLIG brukte og hørte på henne i stedet for meg. Jeg viste nemmelig ikke hva mine egne barn brukte for jeg var tross alt ikke i bransjen🙄🙄🙄🙄 Så her blir alt fra svigermor solgt med lapp på. Vi får ikke byttet det og ikke brukt det. Anonymkode: 4f48e...f21 Takk for svar. Kjip svigermor Anonymkode: 062dc...4c9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller som hos oss, familie som gir klær i gave fordi gaver skal være så fornuftige. Men spør ikke om str eller hva som trengs. Mye har da bare blitt liggende litt for lenge og aldri blitt brukt. Anonymkode: dbbae...e91 Håpløst Men takk for svar Anonymkode: 062dc...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå