Gå til innhold

Kan jeg bare bytte barnehage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har min sønn forsøkt to uker i barnehage, og jeg må fortsatt følge han. I løpet av denne tiden har jeg opplevd flere urovekkende ting som Gjør at jeg nekter å sende min sønn hit flere ganger. Blant annet har han blitt dratt hardt i av en voksen. De gjør minimalt med barna. Det er så mange hendelser som Gjør at magefølelsen min sier at jeg må bytte han til en annen barnehage. Men hvordan gjør jeg dette?  Klager til kommune? Vil helst begynne nytt opplegg I en annen barnehage uten å være økonomisk knyttet til et sted jeg nekter å sende han. 

Anonymkode: c10d6...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok betale en måned ! Men om de er så grusomme der så prøv å klag til kommunen. Er det ikke trygt der så må de fikse det !! 

Anonymkode: 355f3...8f7

Skrevet

Du må søke. Få plass i ny bhg. Si opp den du allerede har. Om den også er kommunal bhg. kan du gjerne bytte uten ekstra kostnader. Er det feks. én privat og én kommunal må man ofte betale oppsigelsestid og ny plass. Om du virkelig mener det ikke er forsvarlig å sende barnet dit kan du evt.klage til kommunen og be om ny plass på det grunnlaget. Men da tror jeg du må ha noe mer konkret å vise til enn magefølelsen. 

Anonymkode: c4cbf...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...