Gå til innhold

Barn med utfordrende adferd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn som dessverre har en aggressiv adferd og som strever med sinnekontroll. Kjenner at jeg blir helt utslitt på mitt barns vegne og for min egen del. Føler meg 0 verd, vil helst ikke treffe på folk jeg kjenner (synes det er så ubehagelig å ikke ha kontroll på eget barn), kjenner på at vi er en byrde for skolen og for medelever. 

Jobber som lærer selv også, tenker mye på hva andre tenker om meg som lærer siden jeg ikke engang fikser mitt eget barn (har flere eldre barn som ikke har strevd sosialt, det er vel eneste grunnen til at jeg på sett og vis overlever nå). Føler andre det som meg? 

Anonymkode: 401f6...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har et barn som dessverre har en aggressiv adferd og som strever med sinnekontroll. Kjenner at jeg blir helt utslitt på mitt barns vegne og for min egen del. Føler meg 0 verd, vil helst ikke treffe på folk jeg kjenner (synes det er så ubehagelig å ikke ha kontroll på eget barn), kjenner på at vi er en byrde for skolen og for medelever. 

Jobber som lærer selv også, tenker mye på hva andre tenker om meg som lærer siden jeg ikke engang fikser mitt eget barn (har flere eldre barn som ikke har strevd sosialt, det er vel eneste grunnen til at jeg på sett og vis overlever nå). Føler andre det som meg? 

Anonymkode: 401f6...e4d

Anbefaler å ta kontakt med helsestasjonen og få barnet inn til samtaler. Med og uten deg. Nå er jeg usikker på hvor gammelt barnet er. Anbefaler COS-PED kurs på helsestasjonen for deg. Det er utrolig hjelpsomt.