Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Funnet på å si at besøket skal dra hjem. Er litt flau nå da vi fikk besøk fra noen nye i klassen til mitt barn som aldri hadde vært hos oss før. På slutten begynte mitt barn å si at de måtte dra hjem. Ble så flau. Er det normalt at barn sier dette? Anonymkode: b79d1...c66
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Haha, ja det er ikke unormalt det. Litt pinlig, men Anonymkode: 5f47d...114
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Å jada 🤭 Anonymkode: 6db8a...10e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Når hun var 3-4 så kunne hun det. Men ikke nå som hun går i første klasse. Vi har lært henne at det er uhøflig og noe man ikke skal si. Anonymkode: 4276a...6ae
shewolf Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Fint at barnet kan uttrykke at det er slitent av å ha besøk, men kanskje si til barnet at det må formulere seg annerledes neste gang det føler det sånn- eventuelt at du kan hjelpe til neste gang hvis barnet kan si ifra til deg når det er slitent. Jeg føler det sånn stortsett hver gang jeg har besøk jeg. Er litt introvert og blir rask sliten av å ha besøk.
Chl85 Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Greit å sette sine egne grenser Må bare lære å dem å formulere seg bedre 😊 Noe i duren « Jeg er så sliten nå, kan vi leke i morgen i stedet?» Min eldste kan bli sliten og jeg har lært at hun kan gi meg et hint, så jeg kan hjelpe litt:) Sånn at besøket ikke trur at det er noe personlig 😊👌🏻
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Min kunne lett sagt det om jeg ikke har terpet på ting som dette. Slike ting kan du si til meg og så finner jeg en løsning. Hun blir sliten av besøk og kan hviske at hun trenger være alene. Vi øver mye på hva som er OK å si og ikke. Anonymkode: ebeb9...1c6
Gjest Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Funnet på å si at besøket skal dra hjem. Er litt flau nå da vi fikk besøk fra noen nye i klassen til mitt barn som aldri hadde vært hos oss før. På slutten begynte mitt barn å si at de måtte dra hjem. Ble så flau. Er det normalt at barn sier dette? Anonymkode: b79d1...c66 Ja, det er normalt at små barn er ubehagelig ærlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå