Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Samboer har alltid vært veldig glad i puppene mine. Har 70G som henger veldig. Det gir meg smerter i nakke og rygg. Nå har jeg bestemt meg for å ta reduksjon. Da jeg fortalte ham dette viste han forståelse, men han begynte faktisk å gråte litt fordi han er så glad i de. Så jeg lurer på, til dere som har tatt brystreduksjon, hvordan har deres menn reagert? Har de blitt lei seg? Anonymkode: a224a...e40
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Herregud! Han burde vel heller gråte fordi du har så store plager at du må skjære i kroppen din. Jeg vet faktisk ikke om jeg hadde ledd eller blitt rasende. Patetisk mann Anonymkode: 8e11a...9f7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Seriøst, det går faktisk an å begynne å grine for det. Anonymkode: 336f0...014
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Haha, hadde mannen min begynt å gråte over noe sånt vet jammen ikke hvordan jeg hadde reagert, da måtte det ha klikket for han Anonymkode: 3bf5c...1a9
Mr. Freeze Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 For en latterlig mann du har. Jeg tror rett og slett jeg hadde mistet litt respekten for ham.
CherryC Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 For en mann!! Gråte pga ett par pupper. Han det hadde jeg mistet tenninga på rimelig kjapt
frk Nilsen Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Jesus! Snakk om å ha overfladiske verdier! Er han 14 og akkurat sett ekte pupper?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst, det går faktisk an å begynne å grine for det. Anonymkode: 336f0...014 *det går faktisk ikke ann å grine for det* Anonymkode: 336f0...014
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 Skjerp dokke da. Kan han ikkje få lov å ha en liten reaksjon. Ingen krise så lenge han ikkje ber ho om å la være. Sikkert kvinnfolk som kunne funnet på å sippe litt over at den tøffe biker-kjæresten klipper av seg hestehalen eller at mannen forfaller og ikkje vil begynne å trene også. Det betyr jo ingenting. Mannen kan da være fin likevel. Anonymkode: c576c...a96
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Hahaha, det er det sykeste! Anonymkode: b7d62...1e8
Merdee Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 Jeg synes heller ikke det er rart at han gråt bittelitt, han har sikkert full forståelse for hvordan hun har det likevel og vil være glad i henne uansett puppestørrelse.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skjerp dokke da. Kan han ikkje få lov å ha en liten reaksjon. Ingen krise så lenge han ikkje ber ho om å la være. Sikkert kvinnfolk som kunne funnet på å sippe litt over at den tøffe biker-kjæresten klipper av seg hestehalen eller at mannen forfaller og ikkje vil begynne å trene også. Det betyr jo ingenting. Mannen kan da være fin likevel. Anonymkode: c576c...a96 Ja, han er en fantastisk mann, det skulle jeg kanskje ha skrevet... 1 time siden, Merdee skrev: Jeg synes heller ikke det er rart at han gråt bittelitt, han har sikkert full forståelse for hvordan hun har det likevel og vil være glad i henne uansett puppestørrelse. Det vil han, som jeg skrev i hi har han full forståelse for det, men han ble litt lei seg bare, men hadde ikke trodd det ville gå så innpå ham. Han har holdt rundt meg og puppene i hele kveld, og vi har hatt tidenes sex. Han sa han aldri kom til å slutte å være glad i meg😍 Hi Anonymkode: a224a...e40
CherryC Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, han er en fantastisk mann, det skulle jeg kanskje ha skrevet... Det vil han, som jeg skrev i hi har han full forståelse for det, men han ble litt lei seg bare, men hadde ikke trodd det ville gå så innpå ham. Han har holdt rundt meg og puppene i hele kveld, og vi har hatt tidenes sex. Han sa han aldri kom til å slutte å være glad i meg😍 Hi Anonymkode: a224a...e40 Jeg synes han høres veldig merkelig ut..holdt rundt puppene dine i hele kveld. men fint han er en god mann ellers og at han har bekreftet at han vil være glad i deg selv om du går ned i puppestørrelse👌🏻
Gjest Skrevet 8. september 2020 #14 Skrevet 8. september 2020 For meg er dette en rapport fra planeten Saturn. HI, lykke til med operasjonen. Din mann er voksen og klarer sikkert å håndtere sine egne følelser uten at du behøver å ta stilling til dem.
Mr. Freeze Skrevet 9. september 2020 #15 Skrevet 9. september 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, han er en fantastisk mann, det skulle jeg kanskje ha skrevet... Det vil han, som jeg skrev i hi har han full forståelse for det, men han ble litt lei seg bare, men hadde ikke trodd det ville gå så innpå ham. Han har holdt rundt meg og puppene i hele kveld, og vi har hatt tidenes sex. Han sa han aldri kom til å slutte å være glad i meg😍 Hi Anonymkode: a224a...e40 Han høres noe spesiell ut.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #16 Skrevet 9. september 2020 Jøjemeg, mulig jeg er farget av å ha en mann som bare feller en tåre på fødeavdelingen og når noen han er glad i dør, men dette høres veldig merkelig ut for meg 😉 Anonymkode: 3bf5c...1a9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #17 Skrevet 9. september 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Han har holdt rundt meg og puppene i hele kveld, og vi har hatt tidenes sex. Han sa han aldri kom til å slutte å være glad i meg😍 Hi Anonymkode: a224a...e40 Jeg har en sønn som sa godnatt til puppene mine hver kveld, men han sluttet heldigvis rundt treårsalderen. Kanskje mannen din kan skrive et farvel-brev til hver av dem...? Eller komponere en sørgesang. Anonymkode: c9115...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå