Gå til innhold

Samboer ble lei seg ang brystreduksjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har alltid vært veldig glad i puppene mine. Har 70G som henger veldig. Det gir meg smerter i nakke og rygg. Nå har jeg bestemt meg for å ta reduksjon. Da jeg fortalte ham dette viste han forståelse, men han begynte faktisk å gråte litt fordi han er så glad i de. Så jeg lurer på, til dere som har tatt brystreduksjon, hvordan har deres menn reagert? Har de blitt lei seg? 

Anonymkode: a224a...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud!

Han burde vel heller gråte fordi du har så store plager at du må skjære i kroppen din. 

Jeg vet faktisk ikke om jeg hadde ledd eller blitt rasende. Patetisk mann 

Anonymkode: 8e11a...9f7

Skrevet

Seriøst, det går faktisk an å begynne å grine for det.

Anonymkode: 336f0...014

Skrevet

Haha, hadde mannen min begynt å gråte over noe sånt vet jammen ikke hvordan jeg hadde reagert, da måtte det ha klikket for han 

Anonymkode: 3bf5c...1a9

Skrevet

For en latterlig mann du har. Jeg tror rett og slett jeg hadde mistet litt respekten for ham.

Skrevet

For en mann!! Gråte pga ett par pupper. Han det hadde jeg mistet tenninga på rimelig kjapt 

Skrevet

Jesus! Snakk om å ha overfladiske verdier!

Er han 14 og akkurat sett ekte pupper?

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst, det går faktisk an å begynne å grine for det.

*det går faktisk ikke ann å grine for det*

Skrevet

Skjerp dokke da. Kan han ikkje få lov å ha en liten reaksjon. Ingen krise så lenge han ikkje ber ho om å la være.

Sikkert kvinnfolk som kunne funnet på å sippe litt over at den tøffe biker-kjæresten klipper av seg hestehalen eller at mannen forfaller og ikkje vil begynne å trene også. 

Det betyr jo ingenting. Mannen kan da være fin likevel. 

Anonymkode: c576c...a96

Skrevet

Hahaha, det er det sykeste! 

Anonymkode: b7d62...1e8

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er rart at han gråt bittelitt, han har sikkert full forståelse for hvordan hun har det likevel og vil være glad i henne uansett puppestørrelse.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skjerp dokke da. Kan han ikkje få lov å ha en liten reaksjon. Ingen krise så lenge han ikkje ber ho om å la være.

Sikkert kvinnfolk som kunne funnet på å sippe litt over at den tøffe biker-kjæresten klipper av seg hestehalen eller at mannen forfaller og ikkje vil begynne å trene også. 

Det betyr jo ingenting. Mannen kan da være fin likevel. 

Anonymkode: c576c...a96

Ja, han er en fantastisk mann, det skulle jeg kanskje ha skrevet... 

1 time siden, Merdee skrev:

Jeg synes heller ikke det er rart at han gråt bittelitt, han har sikkert full forståelse for hvordan hun har det likevel og vil være glad i henne uansett puppestørrelse.

Det vil han, som jeg skrev i hi har han full forståelse for det, men han ble litt lei seg bare, men hadde ikke trodd det ville gå så innpå ham. Han har holdt rundt meg og puppene i hele kveld, og vi har hatt tidenes sex. Han sa han aldri kom til å slutte å være glad i meg😍

Hi

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vil han, som jeg skrev i hi har han full forståelse for det, men han ble litt lei seg bare, men hadde ikke trodd det ville gå så innpå ham. Han har holdt rundt meg og puppene i hele kveld, og vi har hatt tidenes sex. Han sa han aldri kom til å slutte å være glad i meg😍

Hi

Jeg synes han høres veldig merkelig ut..holdt rundt puppene dine i hele kveld.

men fint han er en god mann ellers og at han har bekreftet at han vil være glad i deg selv om du går ned i puppestørrelse👌🏻

Skrevet

For meg er dette en rapport fra planeten Saturn. 

HI, lykke til med operasjonen. Din mann er voksen og klarer sikkert å håndtere sine egne følelser uten at du behøver å ta stilling til dem.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Han høres noe spesiell ut.

Skrevet

Jøjemeg, mulig jeg er farget av å ha en mann som bare feller en tåre på fødeavdelingen og når noen han er glad i dør, men dette høres veldig merkelig ut for meg 😉

Anonymkode: 3bf5c...1a9

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han har holdt rundt meg og puppene i hele kveld, og vi har hatt tidenes sex. Han sa han aldri kom til å slutte å være glad i meg😍

Hi

Jeg har en sønn som sa godnatt til puppene mine hver kveld, men han sluttet heldigvis rundt treårsalderen. Kanskje mannen din kan skrive et farvel-brev til hver av dem...? Eller komponere en sørgesang.

Anonymkode: c9115...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...