Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Jeg våknet veldig forkjølet på torsdag morgen, og fikk feber i løpet av dagen. Feberen ga seg i løpet av fredagen, men hoster litt fremdeles. Har avlagt en negativ Covid-19 test, men har fått beskjed om at frem til man er helt symptomfri skal man oppføre seg som om man er i karantene. Har handlet på nett, og fått matvarer levert på døren, men trenger desperat et brød til. Dersom jeg vasker fingrene veldig godt før jeg drar hjemme fra, spriter når jeg kommer i butikken, har på munnbind og holder avstand, kan jeg gå og handle et brød? Anonymkode: 090a9...1e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, sug lut skrev: Ingen trenger et brød. Når barna skal ha matpakke i morgen på skolen trenger man et brød Anonymkode: 090a9...1e6
sug lut Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Matpakke kan lages av så mangt. Et brød trumfer virkelig ikke karantene.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 For å svare helt konkret; ja, du kan gå i butikken når du er i karantene - hvis du må! Spørsmålet er så om du virkelig MÅ. Kan du bake rundstukker eller brød isteden? Lage scones? Grove vafler? Koke pasta? Lage omelett? med litt fantasi går det fint å lage matpakker uten brød... Anonymkode: f0359...58e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Ja, hvis det er helt nødvenfig kan du gå i butikken, men med barn som er så dtore at de går på skolen ville jeg heller tatt dem med og ventet i bilen selv mens de gikk inn og kjøpte et brød. Anonymkode: a8aab...97e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, hvis det er helt nødvenfig kan du gå i butikken, men med barn som er så dtore at de går på skolen ville jeg heller tatt dem med og ventet i bilen selv mens de gikk inn og kjøpte et brød. Anonymkode: a8aab...97e Godt forslag Takk HI Anonymkode: 090a9...1e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Ja, det kan du. Bare gå. Anonymkode: cd421...0b2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 Ja det kan du! du er jo ikke i karantene. Anonymkode: d6a56...4b0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det kan du! du er jo ikke i karantene. Anonymkode: d6a56...4b0 Det er jo nettopp det hun er Anonymkode: 26720...c7b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo nettopp det hun er Anonymkode: 26720...c7b Nei Anonymkode: c93cb...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå