Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Noen som har graviditetspute? Lurer på om denne kan brukes som ammepute også, eller blir den for stor? Ønsker begge deler, men håpet denne kunne duge som begge 🙃 Anonymkode: 1b72b...0c4
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Jeg har den😊 Fantastisk som gravid, og funker like godt som ammepute. Du kan komprimere den litt så den blir fastere, da blir den også kortere.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 23 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Jeg har den😊 Fantastisk som gravid, og funker like godt som ammepute. Du kan komprimere den litt så den blir fastere, da blir den også kortere. Takk!! Da skal jeg investere i en sånn en😍 Anonymkode: 1b72b...0c4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Fantastisk som gravidpute, helt ok ammepute. Anonymkode: 46da9...2c0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Fantastisk som gravidpute, helt ok ammepute. Anonymkode: 46da9...2c0 Hadde en helt ræva ammepute sist, fra kid. En billig! Så denne er sikkert bedre Anonymkode: 1b72b...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå