Gå til innhold

Anne Birth i bloggerne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste hun maser om er å få seg en mann. Er det mulig...?

Anonymkode: 9ad69...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøken Brith du er på'n igjen? Denne hang-upen din er neppe sunn. Kanskje du skulle ha fått pult litt? 

Anonymkode: 083cb...587

Skrevet

Schwindel Brith :D

Anonymkode: 528eb...e1d

Skrevet

Når du aldri lærer deg å skrive navnet hennes rett, så skjønner vi jo hvem det et som lager tråden... 🤣

Anonymkode: cc9f8...326

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når du aldri lærer deg å skrive navnet hennes rett, så skjønner vi jo hvem det et som lager tråden... 🤣

Anonymkode: cc9f8...326

Akkurat det tenkte jeg og😂

Anonymkode: ded32...32c

Skrevet

Hun er da ikke med i årets sesong?

Skrevet
26 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Hun er da ikke med i årets sesong?

Å joda

Anonymkode: 6b2ad...c89

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å joda

Anonymkode: 6b2ad...c89

Nei. Du ser på en gammel sesong 😂

Anonymkode: 7bc4d...9ea

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Du ser på en gammel sesong 😂

Anonymkode: 7bc4d...9ea

Jeg har ikke sett et eneste sekund, men har noen andre som ser på det, pluss at en får med seg mye rart på kvinneguiden. Men det vel riktig ja når jeg tenker meg om ja, hun trakk seg gjorde hun ikke, la hun ikke ned bloggen og? Eller husker jeg feil der og tro?

Anonymkode: 6b2ad...c89

Skrevet

Hvis du bryr deg så lite, og heller ikke ser på (?) hvorfor lager du tråd om henne da?

Anonymkode: 7bc4d...9ea

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du bryr deg så lite, og heller ikke ser på (?) hvorfor lager du tråd om henne da?

Anonymkode: 7bc4d...9ea

Hvis det er meg du spør, så har jeg ikke lagd noen tråd om henne

Anonymkode: 6b2ad...c89

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett et eneste sekund, men har noen andre som ser på det, pluss at en får med seg mye rart på kvinneguiden. Men det vel riktig ja når jeg tenker meg om ja, hun trakk seg gjorde hun ikke, la hun ikke ned bloggen og? Eller husker jeg feil der og tro?

Anonymkode: 6b2ad...c89

Hahaha det er ingen andre som bryr seg om Anne "Birth".

Anonymkode: 83de8...22d

Skrevet

Husker henne fra hun vanket her inne. Villa Perlesukker. Hun hadde flere brukernavn, men jeg husker bare det ene 

Anonymkode: 3f499...888

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husker henne fra hun vanket her inne. Villa Perlesukker. Hun hadde flere brukernavn, men jeg husker bare det ene 

Anonymkode: 3f499...888

Sjaman

Gulesider og «et eller annet»

Villa Perlesukker

Anonymkode: 68e5f...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...