Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Eneste hun maser om er å få seg en mann. Er det mulig...? Anonymkode: 9ad69...846
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Frøken Brith du er på'n igjen? Denne hang-upen din er neppe sunn. Kanskje du skulle ha fått pult litt? Anonymkode: 083cb...587
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Schwindel Brith Anonymkode: 528eb...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Når du aldri lærer deg å skrive navnet hennes rett, så skjønner vi jo hvem det et som lager tråden... 🤣 Anonymkode: cc9f8...326
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Når du aldri lærer deg å skrive navnet hennes rett, så skjønner vi jo hvem det et som lager tråden... 🤣 Anonymkode: cc9f8...326 Akkurat det tenkte jeg og😂 Anonymkode: ded32...32c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Hun er da ikke med i årets sesong?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 26 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Hun er da ikke med i årets sesong? Å joda Anonymkode: 6b2ad...c89
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Å joda Anonymkode: 6b2ad...c89 Nei. Du ser på en gammel sesong 😂 Anonymkode: 7bc4d...9ea
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Du ser på en gammel sesong 😂 Anonymkode: 7bc4d...9ea Jeg har ikke sett et eneste sekund, men har noen andre som ser på det, pluss at en får med seg mye rart på kvinneguiden. Men det vel riktig ja når jeg tenker meg om ja, hun trakk seg gjorde hun ikke, la hun ikke ned bloggen og? Eller husker jeg feil der og tro? Anonymkode: 6b2ad...c89
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Hvis du bryr deg så lite, og heller ikke ser på (?) hvorfor lager du tråd om henne da? Anonymkode: 7bc4d...9ea
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du bryr deg så lite, og heller ikke ser på (?) hvorfor lager du tråd om henne da? Anonymkode: 7bc4d...9ea Hvis det er meg du spør, så har jeg ikke lagd noen tråd om henne Anonymkode: 6b2ad...c89
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sett et eneste sekund, men har noen andre som ser på det, pluss at en får med seg mye rart på kvinneguiden. Men det vel riktig ja når jeg tenker meg om ja, hun trakk seg gjorde hun ikke, la hun ikke ned bloggen og? Eller husker jeg feil der og tro? Anonymkode: 6b2ad...c89 Hahaha det er ingen andre som bryr seg om Anne "Birth". Anonymkode: 83de8...22d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 Husker henne fra hun vanket her inne. Villa Perlesukker. Hun hadde flere brukernavn, men jeg husker bare det ene Anonymkode: 3f499...888
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #14 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Husker henne fra hun vanket her inne. Villa Perlesukker. Hun hadde flere brukernavn, men jeg husker bare det ene Anonymkode: 3f499...888 Sjaman Gulesider og «et eller annet» Villa Perlesukker Anonymkode: 68e5f...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå