Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 For å prøve å gjøre en lang historie kort: Jeg var med på alle samvær barnefaren hadde fra han ble født til han ble 5 år. Så jeg var i bursdager der til fetterene,kusinene,til besteforeldrene og tanter og onkler. Å annenhvert år feiret vi jul med far sin familie. Så da ble det naturlig å kjøpe til alle ungene på far sin side. Nå er sønnen vår snart 9 år å jeg har ikke sett noen i hans familie på 4 år ettersom far han nå samvær alene,å jeg blir ikke lenger innvitert der på julaften/bursdager. Det er selvsagt helt okey. Jeg har frem til ifjor kjøpt gaver til alle ungene på far sin side. Far kjøper selvsagt også gave som er fra han og sønnen vår. I år er jeg arbeidsledig så økonomien er dårlig,blir det feil å kutte ut å kjøpe gavene til ungene på far sin side nå? Vet de får mye gaver uansett så barna kommer ikke til å merke at de får en gave mindre,men foreldrene vil kanskje syns det er rart. Anonymkode: 4dec5...781
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Ingen grunn til at du skal kjøpe. Anonymkode: e52a8...e77
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Nei det trenger du virkelig ikke. Synes du har vært raus, som i det hele tatt har gitt dem gave så lenge frem til nå. Vet det er vanskelig tema, men tror nok de aller fleste ville droppet gaver her for lengst. De får helt sikkert nok gaver fra sin familie og dette er strengt talt ikke din familie. At barnefar tar ansvaret og følger opp med gaver fra ham og sønnen holder lenge nok. Så stryk disse fra listen med god samvittighet i år du🙂 Anonymkode: 9008c...c47
Valkyriemamma Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Heilt greitt. Eg syntes du har vore veldig gavmild som har gitt gåve så lenge som du har. Du kan ev. sende ei lita mld til foreldre at det er slik du kjem til å gjera det framover. Barna får uansett gåve frå guten din, og det er vel det viktigaste.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei det trenger du virkelig ikke. Synes du har vært raus, som i det hele tatt har gitt dem gave så lenge frem til nå. Vet det er vanskelig tema, men tror nok de aller fleste ville droppet gaver her for lengst. De får helt sikkert nok gaver fra sin familie og dette er strengt talt ikke din familie. At barnefar tar ansvaret og følger opp med gaver fra ham og sønnen holder lenge nok. Så stryk disse fra listen med god samvittighet i år du🙂 Anonymkode: 9008c...c47 Ja vet de får nok av gaver uansett,har jo feiret jul med de før å det er nok av gaver til ungene Anonymkode: 4dec5...781
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 Helt greit 😊👍 Anonymkode: 25e7c...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå