Gå til innhold

Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut annonse på Finn.no. Ser 3 stk har lagret, men ikke hørt noe. Hva betyr det? Positivt? 

Anonymkode: f4a39...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både ja og nei😜 Har en annonse som 7 stk har lagret... Sånn har det vært i 20 dager😂 men en annen hvor 1 lagret fikk jeg solgt samme dag. Spørs jo på hvor interessert folk er. Jeg lagrer masse selv på Finn, flere annonser av samme tingen. Mem betyr jo ikke no før jeg evt kjøper:)

Anonymkode: 1c500...80f

Skrevet
På 7.9.2020 den 23.12, Anonym bruker skrev:

Både ja og nei😜 Har en annonse som 7 stk har lagret... Sånn har det vært i 20 dager😂 men en annen hvor 1 lagret fikk jeg solgt samme dag. Spørs jo på hvor interessert folk er. Jeg lagrer masse selv på Finn, flere annonser av samme tingen. Mem betyr jo ikke no før jeg evt kjøper:)

Anonymkode: 1c500...80f

Det er sant da. Nå har 4 stk lagret, men ikke en lyd og ikke solgt. Hadde håpt å få solgt, 

Skrevet

Jeg lagrer fordi jeg synes prisen er for høy. Venter og ser om den synker før jeg tar kontakt

Anonymkode: 906c7...09f

Skrevet

Jeg lagrer slik at jeg finner igjen, slik at jeg får varsler når det blir satt ned pris osv. Alt i alt vil det si at når jeg lagrer er jeg interessert men ikke SÅ interessert. Stort sett pga det jeg vurderer som for høy pris.

Anonymkode: 086f4...4e8

Skrevet

Jeg lagrer annonser av to grunner.

1 Ser etter en slik ting men som i vanlige butikker titter jeg alltid litt rundt og ser på mulighetene.

2 Prisen er for høy så lagrer for å få beskjed når den settes ned.

Skal jeg kjøpe lagrer jeg ikke, da sender jeg mail umiddelbart.

Anonymkode: 72d7e...065

Skrevet

Takk for svarene deres.

Enda en laom har lagret så 5 stk nå. Får evt vurdere å sette ned på sikt kanskje? 

Skrevet

Ett eksempel, jeg har hatt en veske ute for salg en stund. En del har lagret men ingen har tatt kontakt. Så satte jeg pris ned i går, og fem minutter etter fikk jeg en henvendelse. Nå er vesken sendt til kjøper og jeg har pengene på konto. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ett eksempel, jeg har hatt en veske ute for salg en stund. En del har lagret men ingen har tatt kontakt. Så satte jeg pris ned i går, og fem minutter etter fikk jeg en henvendelse. Nå er vesken sendt til kjøper og jeg har pengene på konto. 

Det er jo veldig greit da. Kan jeg spørre satt du mye ned prisen? 

Skrevet

Nå 6 lagret, men ikke en lyd. 

Vurderer å sette ned prisen litt. 

Skrevet
På 9.9.2020 den 14.00, Anonym bruker skrev:

Det er jo veldig greit da. Kan jeg spørre satt du mye ned prisen? 

200 kroner, fra 3100 til 2900. Og vips, under den magiske grensen og vesken var solgt.

Skrevet

Dette er du dunjakke pris 1000. Så kanskje ned 100?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...