Gå til innhold

Bekkenløsning som blir verre for hvert år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste barnet mitt er 11 og yngste er 7 år. Slitt med bekkenløsning i begge svangerskap og tidvis i årene etter. Er de siste tre årene jeg har merket at dette blir verre og verre for hvert år. Har gjort og gjør fortsatt øvelser som fysioterapeut har foreslått, men merker ingen bedring. Jobber 100 % og blir ofte liggende etter jobb fordi jeg er helt kaputt. Jeg har ikke mulighet til å gå ned i stilling da jeg er alene med barna.

Andre som har vært borti kronisk bekkenløsning? Er det noe jeg kan gjøre for å få det bedre i årene fremover. Dette kommer jo til å ta knekken på meg hvis det fortsetter slik.

Anonymkode: c5400...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har og kronisk bekkenløsning, nå er minste hos meg 9 år... eneste som « virker» er å ta hensyn til deg selv, tenke hvordan du beveger deg, ta pauser når smertene kommer osv

Anonymkode: 50b2e...884

Skrevet

Har du fått sjekket bekkenet ditt hos kiropraktor? Hvis ikke, få det gjort. Det er ikke uvanlig at de som har/har hatt bekkeløsning også får låsninger i bekkenet. Da kan man få en låsning på ene siden, og det fører til enda mer bevegelse i den andre siden. Også låsninger nederst i korsryggen kan gjøre bekkenet verre på lignende måte.

Anonymkode: 0f7d5...a2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...