Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Hei, kan man feks ta opp 2 fag for å gå generell studiekompetanse som privatist når man går på AAP? Anonymkode: 4cafa...92b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Jeg fikk det akkurat innvilget, etter en 4 år lang kamp. Har tidligere fått beskjed om at jeg mister aap om jeg gjør det. Hva du kan og ikke kan er tydeligvis helt og holdent opp til din saksbehandler. Får du det innvilget, pass på å få vedtak da saksbehandlere byttes ut i eininga og neste kanskje ikke er like villig. Hilsen meg som hadde en saksbehandler som gikk inn for å ødelegge et fornuftig forløp for meg. Anonymkode: b1fa3...29c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 I utgangspunktet ikke. Da må det være noe som du avtaler som aktivitet med din saksbehandler. Hvis du melder seg opp uten å få det godkjent av nav, vil du kunne miste AAP. Anonymkode: ea6e9...490
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: I utgangspunktet ikke. Da må det være noe som du avtaler som aktivitet med din saksbehandler. Hvis du melder seg opp uten å få det godkjent av nav, vil du kunne miste AAP. Anonymkode: ea6e9...490 Det trenger ikke være aktivitet, men det må ikke gå utover avtalt aktivitet med nav. Du kan altså ikke nødvendigvis gjøre hva du vil med fritiden din om saksbehandler mener det går utover restarbeidsevne og fornuftig bruk av denne. Anonymkode: b1fa3...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå