GÃ¥ til innhold

Overreagerer jeg?🤨


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg hadde en vanskelig periode for 1 år siden.Han var på fest ei helg og snakket mye om ei som skikkelig sjekka han opp, men at han ikke beit på...

Nå ser jeg han har søkt henne opp på facebook(ikke lagt til som jeg kan se), og jeg begynner å tenke.De jobber nært hverandre også.

Hadde dere bare latt det gå eller tatt det opp?

Anonymkode: e155b...00b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samboer og jeg hadde en vanskelig periode for 1 år siden.Han var på fest ei helg og snakket mye om ei som skikkelig sjekka han opp, men at han ikke beit på...

Nå ser jeg han har søkt henne opp på facebook(ikke lagt til som jeg kan se), og jeg begynner å tenke.De jobber nært hverandre også.

Hadde dere bare latt det gå eller tatt det opp?

Anonymkode: e155b...00b

Hadde latt det gå.  Kan ikke sitte og terpe på snøen fra i fjor og tro det skal komme noe godt ut av det.

Anonymkode: 0a822...539

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde latt det gå.  Kan ikke sitte og terpe på snøen fra i fjor og tro det skal komme noe godt ut av det.

Anonymkode: 0a822...539

Nei skjønner, men fatter ikke hvorfor nå at han begynner å søke på henne...trodde vi hadde det bra nå

Anonymkode: e155b...00b

Skrevet

Søker opp ekser jeg og noen ganger, det er bare av nysgjerrighet.

Skrevet

Han fikk seg vel en selvtillits-boost som han lever godt på enda. Det høres veldig uskyldig ut, altså.

Skrevet

Hmm ja ikke vet jeg.Fikk bare en uggen følelse.Ifølge en kompis av meg så er det ikke så uvanlig å ha noen på si uansett om du er i et fint forhold...det hjalp å høre🙄🙄

Anonymkode: e155b...00b

Skrevet

Lever i et fint forhold jeg også, men søker opp både ekser og kjekke menn jeg møter langs min vei. Av rein nysgjerrighet.

Anonymkode: 22307...a65

Skrevet

Søke opp er vel innafor så lenge han ikke legger til. Jeg søker opp ekser innimellom selv. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samboer og jeg hadde en vanskelig periode for 1 år siden.Han var på fest ei helg og snakket mye om ei som skikkelig sjekka han opp, men at han ikke beit på...

Nå ser jeg han har søkt henne opp på facebook(ikke lagt til som jeg kan se), og jeg begynner å tenke.De jobber nært hverandre også.

Hadde dere bare latt det gå eller tatt det opp?

Anonymkode: e155b...00b

Bare latt det gå. Jeg sjekker opp ekser jeg også, kun av ren nysgjerrighet. Men kommunikasjon er alfa og omega. Jeg sier nesten alt til min elskling, og vi bare flirer av det meste. 

Anonymkode: f0ee2...d89

Skrevet

Okei så det er virkelig så vanlig?Kjente jeg gikk å var småirritert i hele går😒😣

 

Anonymkode: e155b...00b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Okei så det er virkelig så vanlig?Kjente jeg gikk å var småirritert i hele går😒😣

 

Anonymkode: e155b...00b

Ja er nok vanlig, gjør det jeg også 😛

Anonymkode: 9e16a...635

Skrevet

Jeg søker opp Gud og hvermann. Ekser, tidligere flørter osv. Betyr jo ikke at jeg er på vei ut av forholdet mitt. 

Anonymkode: 5efb2...b9b

Skrevet

Det er jo du som har begått det største tilltsbruddet her. Hvis min samboer hadde snoket gjennom min søkehistorikk hadde jeg blitt rasende.

Skrevet
10 minutter siden, Plutselig_gravid skrev:

Det er jo du som har begått det største tilltsbruddet her. Hvis min samboer hadde snoket gjennom min søkehistorikk hadde jeg blitt rasende.

Litt enig her. Litt privatliv må man få ha, altså. Å søke opp noen på face er ikke i nærheten av galt. Jeg søker opp mange, av nysgjerrighet. Og det er alt fra folk jeg møter i jobbsammenheng, til folk som har sjekket meg opp på byen. Jeg kontakter aldri noen, og jeg er fullstendig trofast mot min kjære. 

Anonymkode: 76c0b...67c

Skrevet
2 timer siden, Plutselig_gravid skrev:

Det er jo du som har begått det største tilltsbruddet her. Hvis min samboer hadde snoket gjennom min søkehistorikk hadde jeg blitt rasende.

Dette tenkte jeg og.

Anonymkode: 1170b...a54

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette tenkte jeg og.

Anonymkode: 1170b...a54

Dette kom opp når han ga meg tlf sin og ba meg om hjelp til å søke etter en gruppe....

Anonymkode: e155b...00b

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei skjønner, men fatter ikke hvorfor nå at han begynner å søke på henne...trodde vi hadde det bra nå

Anonymkode: e155b...00b

Han lyver hvis han sier at han ikke beit på. Den der er jo KLASSISK. 

Anonymkode: 5a5e0...acb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han lyver hvis han sier at han ikke beit på. Den der er jo KLASSISK. 

Anonymkode: 5a5e0...acb

Hmm hvordan da?

Anonymkode: e155b...00b

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmm ja ikke vet jeg.Fikk bare en uggen følelse.Ifølge en kompis av meg så er det ikke så uvanlig å ha noen på si uansett om du er i et fint forhold...det hjalp å høre🙄🙄

Anonymkode: e155b...00b

Han hadde ikke «snakka mye» om henne hvis der ikke var noe å snakke om. Beklager, men jeg er realist 

Anonymkode: 5a5e0...acb

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm hvordan da?

Anonymkode: e155b...00b

Å påstå at hun ville, men ikke han selv. Det er det man kaller «en halv innrømmelse» - han får lettet sitt hjerte (litt) uten å risikere noen sanksjon fra deg.

Anonymkode: 5a5e0...acb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han hadde ikke «snakka mye» om henne hvis der ikke var noe å snakke om. Beklager, men jeg er realist 

Anonymkode: 5a5e0...acb

Han har ikke snakket om henne annet enn det.......

Anonymkode: e155b...00b

Skrevet

Jeg lot det ligge, han påstår at han elsker meg og kysser meg daglig.Jeg vil ikke ta han for noe som kanskje er helt uskyldig.

Anonymkode: e155b...00b

Skrevet
PÃ¥ 8.9.2020 den 18.38, Anonym bruker skrev:

Jeg lot det ligge, han påstår at han elsker meg og kysser meg daglig.Jeg vil ikke ta han for noe som kanskje er helt uskyldig.

Anonymkode: e155b...00b

Han skjuler noe. Men du trenger jo ikke forfølge det, hvis det kun var én gang.

Anonymkode: 5a5e0...acb

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilke problemer dere hadde for et års tid siden, men et forhold skal være basert på tillit ikke overvåkning.
Ja, jeg syns du overreagerer, bare det at han var åpen med deg om at han ble forsøkt sjekket opp viser at han ikke har noe å skjule. Her er det du som har begått tillitsbrudd ved å snoke i hvem han har søkt opp.

Faktisk, siden de jobber nær hverandre hadde jeg heller ikke reagert på om han hadde lagt henne til.
Både mannen og meg har flere venner (også ekser) av motsatt kjønn på FB

Anonymkode: bc84e...d2f

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

bare det at han var åpen med deg om at han ble forsøkt sjekket opp viser at han ikke har noe å skjule.

Det er jo motsatt når det gjelder menn. 

Anonymkode: 5a5e0...acb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...