Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Samboer og jeg hadde en vanskelig periode for 1 år siden.Han var på fest ei helg og snakket mye om ei som skikkelig sjekka han opp, men at han ikke beit på... Nå ser jeg han har søkt henne opp på facebook(ikke lagt til som jeg kan se), og jeg begynner å tenke.De jobber nært hverandre også. Hadde dere bare latt det gå eller tatt det opp? Anonymkode: e155b...00b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samboer og jeg hadde en vanskelig periode for 1 år siden.Han var på fest ei helg og snakket mye om ei som skikkelig sjekka han opp, men at han ikke beit på... Nå ser jeg han har søkt henne opp på facebook(ikke lagt til som jeg kan se), og jeg begynner å tenke.De jobber nært hverandre også. Hadde dere bare latt det gå eller tatt det opp? Anonymkode: e155b...00b Hadde latt det gå.  Kan ikke sitte og terpe på snøen fra i fjor og tro det skal komme noe godt ut av det. Anonymkode: 0a822...539
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde latt det gå.  Kan ikke sitte og terpe på snøen fra i fjor og tro det skal komme noe godt ut av det. Anonymkode: 0a822...539 Nei skjønner, men fatter ikke hvorfor nå at han begynner å søke på henne...trodde vi hadde det bra nå Anonymkode: e155b...00b
Nyttårs barn Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Søker opp ekser jeg og noen ganger, det er bare av nysgjerrighet.
Mr. Freeze Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Han fikk seg vel en selvtillits-boost som han lever godt på enda. Det høres veldig uskyldig ut, altså.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Hmm ja ikke vet jeg.Fikk bare en uggen følelse.Ifølge en kompis av meg så er det ikke så uvanlig å ha noen på si uansett om du er i et fint forhold...det hjalp å høre🙄🙄 Anonymkode: e155b...00b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 Lever i et fint forhold jeg også, men søker opp både ekser og kjekke menn jeg møter langs min vei. Av rein nysgjerrighet. Anonymkode: 22307...a65
Pobie Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 Søke opp er vel innafor sÃ¥ lenge han ikke legger til. Jeg søker opp ekser innimellom selv.Â
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Samboer og jeg hadde en vanskelig periode for 1 år siden.Han var på fest ei helg og snakket mye om ei som skikkelig sjekka han opp, men at han ikke beit på... Nå ser jeg han har søkt henne opp på facebook(ikke lagt til som jeg kan se), og jeg begynner å tenke.De jobber nært hverandre også. Hadde dere bare latt det gå eller tatt det opp? Anonymkode: e155b...00b Bare latt det gå. Jeg sjekker opp ekser jeg også, kun av ren nysgjerrighet. Men kommunikasjon er alfa og omega. Jeg sier nesten alt til min elskling, og vi bare flirer av det meste. Anonymkode: f0ee2...d89
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Okei så det er virkelig så vanlig?Kjente jeg gikk å var småirritert i hele går😒😣  Anonymkode: e155b...00b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Okei så det er virkelig så vanlig?Kjente jeg gikk å var småirritert i hele går😒😣  Anonymkode: e155b...00b Ja er nok vanlig, gjør det jeg også 😛 Anonymkode: 9e16a...635
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 Jeg søker opp Gud og hvermann. Ekser, tidligere flørter osv. Betyr jo ikke at jeg er på vei ut av forholdet mitt. Anonymkode: 5efb2...b9b
Plutselig_gravid Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 Det er jo du som har begått det største tilltsbruddet her. Hvis min samboer hadde snoket gjennom min søkehistorikk hadde jeg blitt rasende.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #14 Skrevet 8. september 2020 10 minutter siden, Plutselig_gravid skrev: Det er jo du som har begått det største tilltsbruddet her. Hvis min samboer hadde snoket gjennom min søkehistorikk hadde jeg blitt rasende. Litt enig her. Litt privatliv må man få ha, altså. Å søke opp noen på face er ikke i nærheten av galt. Jeg søker opp mange, av nysgjerrighet. Og det er alt fra folk jeg møter i jobbsammenheng, til folk som har sjekket meg opp på byen. Jeg kontakter aldri noen, og jeg er fullstendig trofast mot min kjære. Anonymkode: 76c0b...67c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #15 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Plutselig_gravid skrev: Det er jo du som har begått det største tilltsbruddet her. Hvis min samboer hadde snoket gjennom min søkehistorikk hadde jeg blitt rasende. Dette tenkte jeg og. Anonymkode: 1170b...a54
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #16 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette tenkte jeg og. Anonymkode: 1170b...a54 Dette kom opp når han ga meg tlf sin og ba meg om hjelp til å søke etter en gruppe.... Anonymkode: e155b...00b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #17 Skrevet 8. september 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei skjønner, men fatter ikke hvorfor nå at han begynner å søke på henne...trodde vi hadde det bra nå Anonymkode: e155b...00b Han lyver hvis han sier at han ikke beit på. Den der er jo KLASSISK. Anonymkode: 5a5e0...acb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #18 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han lyver hvis han sier at han ikke beit på. Den der er jo KLASSISK. Anonymkode: 5a5e0...acb Hmm hvordan da? Anonymkode: e155b...00b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #19 Skrevet 8. september 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmm ja ikke vet jeg.Fikk bare en uggen følelse.Ifølge en kompis av meg så er det ikke så uvanlig å ha noen på si uansett om du er i et fint forhold...det hjalp å høre🙄🙄 Anonymkode: e155b...00b Han hadde ikke «snakka mye» om henne hvis der ikke var noe å snakke om. Beklager, men jeg er realist Anonymkode: 5a5e0...acb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #20 Skrevet 8. september 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm hvordan da? Anonymkode: e155b...00b Å påstå at hun ville, men ikke han selv. Det er det man kaller «en halv innrømmelse» - han får lettet sitt hjerte (litt) uten å risikere noen sanksjon fra deg. Anonymkode: 5a5e0...acb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #21 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han hadde ikke «snakka mye» om henne hvis der ikke var noe å snakke om. Beklager, men jeg er realist Anonymkode: 5a5e0...acb Han har ikke snakket om henne annet enn det....... Anonymkode: e155b...00b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #22 Skrevet 8. september 2020 Jeg lot det ligge, han påstår at han elsker meg og kysser meg daglig.Jeg vil ikke ta han for noe som kanskje er helt uskyldig. Anonymkode: e155b...00b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #23 Skrevet 9. september 2020 På 8.9.2020 den 18.38, Anonym bruker skrev: Jeg lot det ligge, han påstår at han elsker meg og kysser meg daglig.Jeg vil ikke ta han for noe som kanskje er helt uskyldig. Anonymkode: e155b...00b Han skjuler noe. Men du trenger jo ikke forfølge det, hvis det kun var én gang. Anonymkode: 5a5e0...acb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #24 Skrevet 10. september 2020 Nå vet jeg ikke hvilke problemer dere hadde for et års tid siden, men et forhold skal være basert på tillit ikke overvåkning. Ja, jeg syns du overreagerer, bare det at han var åpen med deg om at han ble forsøkt sjekket opp viser at han ikke har noe å skjule. Her er det du som har begått tillitsbrudd ved å snoke i hvem han har søkt opp. Faktisk, siden de jobber nær hverandre hadde jeg heller ikke reagert på om han hadde lagt henne til. Både mannen og meg har flere venner (også ekser) av motsatt kjønn på FB Anonymkode: bc84e...d2f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #25 Skrevet 10. september 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: bare det at han var åpen med deg om at han ble forsøkt sjekket opp viser at han ikke har noe å skjule. Det er jo motsatt når det gjelder menn. Anonymkode: 5a5e0...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå