Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #26 Skrevet 7. september 2020 Jeg synes at diktene var fine, og ikke "kleine" i det hele tatt. Men personelig ville jeg heller ha beskrevet situasjonene uten å lage dikt ut, men med gode ord. Det er enda finere. Anonymkode: 309a5...cb7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #27 Skrevet 7. september 2020 Fine, ikke minst fordi de helt tydelig spiller på episoder som har vært personlige mellom deg og din mor og deg og din far. De kommer fra hjertet, så jeg er sikker på at de vil bli veldig verdsatt ❤️ Jeg fikk et dikt for 30 år siden som jeg fremdeles har, fordi det var skrevet personlig til meg og skrevet med hjertet. Setter pris på det fremdeles ❤️ Anonymkode: f543d...21e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #28 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Veldig kleint, hater sånt kliss, like ille som Home og Love, eller faktisk verre 😂😂😂 Anonymkode: 438ae...202 🙄 Jeg synes det er veldig kleint med dumme folk. Anonymkode: cbdae...cbf
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #29 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har laget et dikt hver til mamma og pappa, tenkte å skrive i et kort på bursdagene deres. De er eldre og syke begge to. Men vet ikke helt om de bare ble kleine. Hva syns dere? Til mamma Små iskalde føtter mot varme legger. Verden er trygg innenfor fire vegger Det er tidlig morgen og Bare oss to. I bakgrunn er stemmer på radio. Kaffilukta brer seg og kaffiboksen er så fin, Ei lykkelig jente er sammen med mammaen sin. Til pappa Sparken farer så tårer spretter Det er bare oss to på tur Middagsbord med servietter Og av og til en gave på lur Husker så godt ei kjempefin dokke, og hemmeligheten om ei klokke Hjertet er fyllt av minner så fine, Minner som er bare mine og dine. Anonymkode: 0af47...62c Helt nydelig! Jeg ble skikkelig rørt, da kan du tenke deg hvor glade foreldrene dine blir HI. ❤️ Anonymkode: cbdae...cbf
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #30 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, sug lut skrev: De kommer til å bli så rørt. Har du sluppet ut av fengselet nå? Anonymkode: fa385...bfc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #31 Skrevet 8. september 2020 Det er tanken som teller. Anonymkode: 700f5...59f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #33 Skrevet 8. september 2020 Veldig fint ♥️ Anonymkode: 8316f...ba0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #34 Skrevet 8. september 2020 Sånter veldig hyggelig når du har skrevet det selv om episoder de husker, men jeg synes det er kleint hvis man kjøper et ferdigtrykket kort med en sån tekst. Anonymkode: b8a3c...69c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #35 Skrevet 8. september 2020 Kleint... Fryktelig kleint... 😧 Anonymkode: 1061d...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå