Gå til innhold

Kleint eller koselig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at diktene var fine, og ikke "kleine" i det hele tatt. Men personelig ville jeg heller ha beskrevet situasjonene uten å lage dikt ut, men med gode ord. Det er enda finere.

Anonymkode: 309a5...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine, ikke minst fordi de helt tydelig spiller på episoder som har vært personlige mellom deg og din mor og deg og din far.

De kommer fra hjertet, så jeg er sikker på at de vil bli veldig verdsatt ❤️

Jeg fikk et dikt for 30 år siden som jeg fremdeles har, fordi det var skrevet personlig til meg og skrevet med hjertet. Setter pris på det fremdeles ❤️

Anonymkode: f543d...21e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig kleint, hater sånt kliss, like ille som Home og Love, eller faktisk verre 😂😂😂

Anonymkode: 438ae...202

🙄 Jeg synes det er veldig kleint med dumme folk. 

Anonymkode: cbdae...cbf

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har laget et dikt hver til mamma og pappa, tenkte å skrive i et kort på bursdagene deres. De er eldre og syke begge to. Men vet ikke helt om de bare ble kleine. Hva syns dere?

Til mamma

Små iskalde føtter mot varme legger. 
Verden er trygg innenfor fire vegger
Det er tidlig morgen og
Bare oss to.
I bakgrunn er stemmer på radio.
Kaffilukta brer seg og kaffiboksen er så fin,
Ei lykkelig jente er sammen med mammaen sin.

Til pappa

Sparken farer så tårer spretter
Det er bare oss to på tur
Middagsbord med servietter
Og av og til en gave på lur
Husker så godt ei kjempefin dokke, 
og hemmeligheten om ei klokke
Hjertet er fyllt av minner så fine,
Minner som er bare mine og dine.
 

Anonymkode: 0af47...62c

Helt nydelig! Jeg ble skikkelig rørt, da kan du tenke deg hvor glade foreldrene dine blir HI. ❤️

Anonymkode: cbdae...cbf

Skrevet
3 timer siden, sug lut skrev:

De kommer til å bli så rørt. 

Har du sluppet ut av fengselet nå?

Anonymkode: fa385...bfc

Skrevet

Det er tanken som teller.

Anonymkode: 700f5...59f

Skrevet

Veldig fint ♥️

Anonymkode: 8316f...ba0

Skrevet

Sånter veldig hyggelig når du har skrevet det selv om episoder de husker, men jeg synes det er kleint hvis man kjøper et ferdigtrykket kort med en sån tekst.

Anonymkode: b8a3c...69c

Skrevet

Kleint... Fryktelig kleint... 😧

Anonymkode: 1061d...cc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...