Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Datteren min vil kjøpe en jakke der og betale med Vipps. Noen som har erfaringer her? Anonymkode: d7ecc...800
sug lut Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Ungene gjør det hele tiden. Møter selger og betaler m vipps.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 15 minutter siden, sug lut skrev: Ungene gjør det hele tiden. Møter selger og betaler m vipps. Ok. Takk for svar. Blir litt nervøs. Dette skal sendes. Håper jo at de er til å stole på. Anonymkode: d7ecc...800
sug lut Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok. Takk for svar. Blir litt nervøs. Dette skal sendes. Håper jo at de er til å stole på. Anonymkode: d7ecc...800 Det ville jeg ikke gjort. Det gjør jeg ikke selv heller, ikke på Finn heller.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 1 minutt siden, sug lut skrev: Det ville jeg ikke gjort. Det gjør jeg ikke selv heller, ikke på Finn heller. Ville du ikke gjort det? Har solgt en del på Finn selv, men kjøpt lite. Alt har gått fint? Men stoler på meg selv da. Anonymkode: d7ecc...800
sug lut Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ville du ikke gjort det? Har solgt en del på Finn selv, men kjøpt lite. Alt har gått fint? Men stoler på meg selv da. Anonymkode: d7ecc...800 Jeg stoler ikke på noen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, sug lut skrev: Jeg stoler ikke på noen. Skjønner den. Anonymkode: d7ecc...800
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 2 timer siden, sug lut skrev: Jeg stoler ikke på noen. På seg selv kjenner man andre, så jeg regner med at du er en person man ikke kan stole på. Anonymkode: 1144e...974
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok. Takk for svar. Blir litt nervøs. Dette skal sendes. Håper jo at de er til å stole på. Anonymkode: d7ecc...800 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Datteren min vil kjøpe en jakke der og betale med Vipps. Noen som har erfaringer her? Anonymkode: d7ecc...800 3 timer siden, sug lut skrev: Jeg stoler ikke på noen. Har kjøpt mye både på tise og finn og har bare gode opplevelser. På finn kan man jo lese vurderinger også. Aldri opplevd å ikke få noe jeg har kjøpt. På tise kan du jo og bruke "trygg betaling" hvis du føler det er utrygt. Da "holder" de pengene til du bekrefter at du har moatt varen. Anonymkode: 1144e...974
Admin Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt. Admin
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 Forhåndsbetaling er generelt dumt. Da bør det kun være småbeløp du faktisk har råd til å tape. Å møte selger, se på varen og deretter betale med vipps er derimot helt greit. Anonymkode: 45368...e99
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #12 Skrevet 9. september 2020 Her ble det kjøp. Forhåndsbetalte for plagget og betalte frakt når varen ble sendt. Heldigvis gikk det bra for ble jo ca 1000 kr. Så hadde vondt i magen hele veien. Mye penger for meg. Anonymkode: d7ecc...800
amandine Skrevet 9. september 2020 #13 Skrevet 9. september 2020 Jeg kjøper og selger ganske mye på finn og tide, har stort sett bare gode erfaringer. Jeg betaler på forhånd og får betalt på forhånd og har omtrent aldri opplevd noe tull. De fleste er til å stole på.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #14 Skrevet 10. september 2020 Jeg har handlet og solgt på Tise og brukt helthjem med betaling gjennom Tise. Altså har Tise pengene til varen er mottatt av kjøper. Pakken har da sporing, slik jeg har forstått det. Anonymkode: 77b7d...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå