Gå til innhold

Kunne tenkt meg å begynne å trene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har ikke mange turområder her. Kunne tenkt meg å starte på treningssenter, fordi det er kanskje litt sosialt? Jeg har ikke jobb heller så tenker det hadde vært kjekt. Men så sier min samboer at jeg ikke får lov pga er stor sjanse for at vårt forhold blir ødelagt. Statistikken sier at folk flørter og sånt på treningssenter... så hvordan trener du?

Anonymkode: 3b3df...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper og tror dette er et tulleinnlegg. Du får ikke lov? Kjære deg, han bestemmer ikke om du får lov eller ei. Hvis meg den statistikken om at folk flørter og sånt på treningssenter. Hvis forholdet deres ødelegges av at du begynner å trene på treningssenter, så er det fordi han er en kontrollerende sjalu dust, ikke fordi folk flørter og sånn der.

Jeg har akkurat meldt meg inn på treningssenter.

Anonymkode: f2c8a...766

Skrevet

Hvis dette ikke er trolling, Hi, så BØR du gjøre det slutt med den samboeren din. For stemmer dette så er han sykelig sjalu, og forsøker å isolere deg fra andre mennesker slik at han har kontroll på deg. Slik kan ingen leve, for man blir ødelagt av å leve med slike menn!

Anonymkode: 8f49a...074

Skrevet

Høres ut som du trenger en ny kjæreste, spør du meg!

Anonymkode: 90842...caa

Skrevet

Enig med ...074! Man kan ikke være sammen med noen som er så kontrollerende. Hvis mannen min hadde prøvd å hindre meg å leve mitt liv så hadde det blitt månelyst. Jeg trener på sats så mye jeg vil. Trener også kampsport hvor jeg ruller rundt med både menn og kvinner når det ikke er korona.

Skrevet
1 time siden, tante grusom master of law skrev:

Enig med ...074! Man kan ikke være sammen med noen som er så kontrollerende. Hvis mannen min hadde prøvd å hindre meg å leve mitt liv så hadde det blitt månelyst. Jeg trener på sats så mye jeg vil. Trener også kampsport hvor jeg ruller rundt med både menn og kvinner når det ikke er korona.

Samme her!

Jeg liker best å trene ute, men hadde glatt trent på SATS på trass!

Skrevet

Hahaha! De som muligens flørter på trening er som regel åpne for det. For meg er det null sosialisering på treningssenter annet enn å si hei og ha det til betjeningen og sånn. Vil tro det er sant for minst 70 prosent av de som trener. 

Skrevet

Flørting på trening? Lite av det på de gruppetimene jeg går på i alle fall. Faren for å få Corona er nok større enn faren for å bli flørta med. For øvrig kan/skal ingen leve sammen med noen så kontrollerende som du beskriver. Kom deg vekk! 

Anonymkode: 9c9b6...229

Skrevet

Ja. Han er sjalu.. men føler ikke at det er sykelig. 

Men høres rimelig trygt ut vil jeg da si etter deres bedømming. Da skal jeg ta opp tema igjen 😊😊

Jeg sliter med ryggen og trenger å styrke kroppen og trenger å komme meg ut litt.. trenger å få motivasjon til å gå litt ned i vekt

Hi

Skrevet

Jo. Når hans sjalusi legger begrensninger på deg er det definitivt sjukeleg.

Men det kan vere at han kan jobbe med dette, det er verdt eit forsøk. Still krav, kvinne!

Skrevet (endret)

Hvis han er redd for at du skal falle for en mann på trening, har han ganske store problemer med sjalusi. Klart man kan flørte på trening om man vil, men det kan du på butikken, på jobb, på tur i skogen, på gata og i nabolaget også. Hvis det er der han skal legge lista, blir det fort veidg snevert hva du "får lov" å gjøre.

Vær obs på om sjalusien forverrer seg dersom du går ned i vekt, blir sprekere og kanskje mer opplagt og tilfreds. Da viser han i så fall veldig tydelig at han ikke vil deg vel, men trenger å holde deg nede for å føle kontroll.

Edit: Du skriver det høres "rimelig trygt" ut å trene med tanke på flørting. Tenk gjennom hva du mener med det. Da tar du utgangspunkt i at mannens følelse av trygghet skal avhenge av hva andre menn kan finne på å gjøre av tilnærminger. Men du er jo ikke en viljesløs dukke som kan kapres på den måten. Klart det er trygt å trene. Om noen skulle flørte med deg, velger du jo bare å ikke flørte tilbake. Et treningssenter er ikke en mørk bakgate hvor du kan tas mot din vilje. Det er din kjærlighet til mannen som gjør det "trygt" å trene. Og den kjærligheten blir ikke borte av at en annen mann viser interesse. Den kan derimot bli borte om mannen blir for kontrollerende og ikke stoler på deg.

Endret av Mostly Harmless
Skrevet
På 7.9.2020 den 17.46, Anonym bruker skrev:

Men har ikke mange turområder her. Kunne tenkt meg å starte på treningssenter, fordi det er kanskje litt sosialt? Jeg har ikke jobb heller så tenker det hadde vært kjekt. Men så sier min samboer at jeg ikke får lov pga er stor sjanse for at vårt forhold blir ødelagt. Statistikken sier at folk flørter og sånt på treningssenter... så hvordan trener du?

Rareste jeg har lest. Dere må ha et sjukt usunt forhold. Begrenser han alle dine aktiviteter eller kun treningen? 

Anonymkode: 894cf...e4d

Skrevet

Får ikke lov? Hvis mannen hadde sagt det til meg hadde jeg ledd høyt og lenge. 

Jeg har trent på treningssenter lenge og synes imidlertid ikke det er noe sosialt. Tror jeg har slått av en prat med en tilfeldig person kanskje to ganger på fem år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...