Gå til innhold

Snart jul igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

går så fort synes jeg :) Snart ferdig med julegavene :) kun foreldrene, siste delen til barnet mitt og niesene mine igjen, alle andre er ferdlig, helt herlig. Siden det er Korona startet jeg allerede i sommer slik jeg skal unngå og handle i november og desember som sikkert blir de verste månedene.

Hva kjøper man til :

Foreldre som har alt?

Nieser på 2 og 5, Broren min vet ikke hva de trenger, de har akkurat kjøpt en hel haug med nye klær siden de har vokst ut av det meste

Barnet : har kjøpt klær, fifa 2021 , paw patrol tårnet, men vil gjerne gi litt mer, siden det ikke ble ferie i år, har jeg mye penger på julegave i år,. tenkte kanskje noe nyttig som trengs, han har sykkel, seng og slik,men noe annet nyttig

Anonymkode: 20939...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

går så fort synes jeg :) Snart ferdig med julegavene :) kun foreldrene, siste delen til barnet mitt og niesene mine igjen, alle andre er ferdlig, helt herlig. Siden det er Korona startet jeg allerede i sommer slik jeg skal unngå og handle i november og desember som sikkert blir de verste månedene.

Hva kjøper man til :

Foreldre som har alt?

Nieser på 2 og 5, Broren min vet ikke hva de trenger, de har akkurat kjøpt en hel haug med nye klær siden de har vokst ut av det meste

Barnet : har kjøpt klær, fifa 2021 , paw patrol tårnet, men vil gjerne gi litt mer, siden det ikke ble ferie i år, har jeg mye penger på julegave i år,. tenkte kanskje noe nyttig som trengs, han har sykkel, seng og slik,men noe annet nyttig

Er ferdig med julegaver til våres tre barn allerede, vi kjøper ikke til hverandre pga vi kjøper noe til oss sammen ❤️

har skrevet liste på hva vi skal handle til alle mann og det skal vi gjøre denne uka 😁👏

foreldre som har alt; 

en kurv med bakst som barna har laget, bilderamme med bilde av barn, en god flaske vin og spekepølse 😊 

her ville svigers ha en spiselig gave 

Skrevet
1 minute ago, WonderChick said:

Er ferdig med julegaver til våres tre barn allerede, vi kjøper ikke til hverandre pga vi kjøper noe til oss sammen ❤️

har skrevet liste på hva vi skal handle til alle mann og det skal vi gjøre denne uka 😁👏

foreldre som har alt; 

en kurv med bakst som barna har laget, bilderamme med bilde av barn, en god flaske vin og spekepølse 😊 

her ville svigers ha en spiselig gave 

Det var ikke et dumt forslag, vet de hadde sagt veldig pris på det.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det var ikke et dumt forslag, vet de hadde sagt veldig pris på det.

Ja, er så mye lettere og litt gøy å variere kurven hvert år med enten ett bilde eller en bildekalender, digital fotoramme osv😊

Skrevet
Just now, WonderChick said:

Ja, er så mye lettere og litt gøy å variere kurven hvert år med enten ett bilde eller en bildekalender, digital fotoramme osv😊

Ja det er sant :). Synes egentlig Niesene er det vanskeligste :) Tenkte egentlig og kjøpe skrivebord til barnet mitt :)

Skrevet

Vi gir gavekort på resturant til våre foreldre. De har alt annet.

nieser: 2 åring: paw patrol sky med helikopter, my litle pony, puslespill, vildkatten spill, peppagris leker, playdoh.

5 åring: puslespill, uno kort, Peppa gris skattejakt spillet, et smykkeskrin med ballerina inni og diverse smykker/klisterøredobber/ringer, fargebok og tegnesaker, alle mulige kreative «lage/klippe/perle/lime»-prosjekter. 

Anonymkode: ec8a7...c6c

Skrevet

Søsteren min lager kalender med bilde av barnebarn til mine foreldre. Det setter de veldig stor pris på. 

Til nieser hadde jeg kjøpt noe som bøker, kosedyr, Lego, perling, plastelina,  tegnesaker, spill, puslespill, lekemat, ting til lekekjøkken, utkledningsklær,  plusplus etc.

Anonymkode: 3879d...481

Skrevet

Takk for alle tips, de er var fine :) Pappa vil nok ikke ut og spise i denne tiden tror jeg

Skrevet

Jeg kjøper pakker med spekemat til alle voksne i slekta 😄

Anonymkode: c5ce9...b02

Skrevet

Noen tips til 2 og 5 åringen, Duplo, Lego, Playmobil, Barbie, dukke, perler og tegnesaker 🙂. Eller en kosebamse av en barnetv figur for eksempel: Løveungen, Frøken Kanin, Brillebjørn, Fantorangen, eller sånn TY Bamse 🙂

Anonymkode: 741b4...1ea

Skrevet

De er ikke så glad i spekemat dessverre..

Takk for tips til de små :) mye fine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...