Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Som du forøvrig ble sammen med mens han hadde samboer og de hadde tre barn sammen. Hvis han hadde gått fra sin samboer og ble sammen med deg, for så å være sammen med deg hele tiden og aldri sammen med barna sine. Hva hadde du tenkt da? Anonymkode: 31521...8c2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Hadde tenkt at han er en slask og tatt det opp med ham. Ubrukelige fedre er ikke noe for meg Anonymkode: 9bfe7...4b7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde tenkt at han er en slask og tatt det opp med ham. Ubrukelige fedre er ikke noe for meg Anonymkode: 9bfe7...4b7 Dette. Anonymkode: 3a39d...ddc
sug lut Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Hadde aldri hatt en "mann" som oppførte seg sånn. Har du først akseptert dette kreket er det lite du kan være høymoralsk om i ettertid.
Superdolly Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 1 minutt siden, sug lut skrev: Hadde aldri hatt en "mann" som oppførte seg sånn. Har du først akseptert dette kreket er det lite du kan være høymoralsk om i ettertid. Dette. Du har med åpne øyne gått inn i et forhold til en fyr som var i et forhold. Han hoppet rett ut av det forholdet og droppet samboer og unger for å være sammen med deg. Da er det ikke så rent usannsynlig at han gjentar stuntet neste gang det dukker opp en ny, spennende og villig kvinne. Ville passet svært godt på prevensjonen, hvis jeg var deg. Så ikke flere unger må oppleve dette.
CherryC Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Hadde dumpa han tvert. Ingen mann oppfører seg slik
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 At han ikke var noe å samle Anonymkode: ff139...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #8 Skrevet 6. september 2020 Er du mannens eks, Hi? Han du beskriver er i mine øyne hverken en mann eller far. Så han hadde blitt min eks når jeg oppdaget at han ikke tok vare på forholdet til barna sine. Han hadde ikke fått flere sjanser heller, for det å droppe ungene sine er en så stor karakterbrist at det er uforenelig med det som er viktig for meg i livet. Men jeg ville heller ikke innledet et forhold til en mann i et forhold. Før, da jeg drev med nettdating, blokkerte jeg alltid menn hvor det stod "har barn, men har lite kontakt med dem". Det finnes få tilfeller hvor dette er helt ufrivillig og uforskyldt, de finnes, men jeg greier ikke ha respekt for menn som ikke tar ansvar for sine barn. Har rett og slett nulltoleranse mot slike menn. Anonymkode: 18d49...9c3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #9 Skrevet 6. september 2020 1. Jeg ville aldri involvert meg i en opptatt mann. 2. Jeg ville aldri involvert meg med en mann som ikke satte barna sine foran alt annet. Så mannen i ditt eksempel ville aldri blitt kjæresten min. Anonymkode: d74ed...fb1
Hengebukksvinet Skrevet 7. september 2020 #10 Skrevet 7. september 2020 Hadde aldri blitt sammen med en «mann» som allerede var i et forhold i utgangspunktet, så jeg hadde jeg ikke trengt å tenke noe om scenariet du beskriver...heldigvis!
*Miss Marple* Skrevet 7. september 2020 #11 Skrevet 7. september 2020 Han hadde aldri blitt min kjæreste i utgangspunktet, så problemstillingen er helt utenkelig.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #12 Skrevet 7. september 2020 Jeg har alltid tenkt at det første hadde gjort ham uaktuell, helt til jeg sto i det dilemmaet selv og skjønte at verden ikke er så svart/hvit som jeg trodde, Når det er sagt så er det i line øyne forskjell på barn og partner. Forhold mellom voksne endrer seg og det at en bor sammen og har barn sammen betyr ikke at en har et forhold som tåler «alt». En er også bare mennesker og kan oppleve at følelser blir sterkere enn en er beredt til å Håndtere. Egne barn, det er noe annet. Der ligger hele ansvaret for relasjonen på den voksne. En mann som Ikke bryr seg om sine egne barn? Sorry, jeg har bevist for meg selv at jeg ikke er perfekt, men det betyr ikke at jeg eller noens barn fortjener noe så lavmål. Dilemmaet mitt endte med at begge prøver å reparere eksisterende forhold. Om vi eller én av oss får det til er det til det beste for barna. Selv om vi ikke klarte å stå i mot er det faktisk det viktigste for oss begge. Slik jeg ser det definerer ikke en slik handling et menneske. Å ikke ta ansvar for sitt eget barn når en kan, det tenker jeg sier mye om en person. Anonymkode: 536c0...b41
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #13 Skrevet 7. september 2020 En ting er utroskap. Men en som ikke har kontakt med barna sine hadde jeg ikke tatt i med ildtang! Dessverre finnes det nok av damer som faller for slike «menn». Forstå det den som kan. Anonymkode: 16b43...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå