Gå til innhold

Hvilken brudebukett foretrekker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av disse tre? Vurderer inkludere noe brunt/beige/champagne i den også, for å få litt mer varme i buketten, men ønsker en av disse som en base. Men synes alle sammen er like flotte 😅

 

22ED258F-7D5B-4D6C-9633-29374CB70C95.jpeg

750F97B3-8108-4BDD-92A7-84569ADC0CCC.jpeg

51F01ED5-621B-4620-BED9-6C2A7D64FF06.jpeg

Anonymkode: a97d9...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midterste.

Anonymkode: 5f11a...90e

Skrevet

Den nederste. De andre er for stivt strukturert. Synes naturlig bukett er penere enn det som er bundet og dandert mer stivt og symmetrisk. 

Anonymkode: 59960...b40

Skrevet

Midterste er absolutt den peneste.

Anonymkode: d09f5...cde

Skrevet

Jeg synes den nederste var finest, ikke så stiv og hard bundet opp. 

 

Men jeg ville hatt en brudekjole med enkelt og lett fall i også, ikke en oppstivet med mange underskjørt. Vil tro nr to er fin om du har en stor kjole også... 

Nr en likte jeg ikke. 

Anonymkode: 8ea0d...ee2

Skrevet

Likte best den i midten 

Anonymkode: 8abd4...eb7

Skrevet

Den midterste

Anonymkode: 4a36f...f51

Skrevet

Midterste, men helst uten rosene.

Anonymkode: be829...af1

Skrevet

Syns alle tre lignet noe til en begravelse. Hvite tekstiler. Hvite blomster. Og så de forbaskede hvite orkidéene. 

 

Anonymkode: 7765c...c3a

Skrevet

Likte både første og tredje. Den i midten ble for tradisjonell 

Anonymkode: 95f2c...acc

Skrevet

Kommer litt an på kjolen.

Men måtte jeg velge uten å se kjolen måtte det blitt siste.

Anonymkode: a9c53...8cd

Skrevet

Nederste, den i midten var nydelig og klassisk. Den øverste kunne vært pen uten orkideer.

Skrevet

Den øverste. Men jeg er litt enig med den som sier at de minner litt om kondolansebuketter alle tre. Jeg ville ikke låst meg til en, men gått til en flink blomsterdekoratør og snakket med dem. De kan komme med anbefalinger basert på kjolen din, hudfarge, kroppsfasong, stil osv, og du kan, som meg, ende opp med noe helt annet enn du hadde tenkt, og som passer mye bedre. 

Skrevet

Den midterste 😍

Anonymkode: 6f10a...a2e

Skrevet

Midterste💐

Skrevet

Ingen, de var intetsigende, dillete og stygge 

Anonymkode: 6d530...365

Skrevet

Jeg hadde valgt noe enkelt. Den nederste var fin, den i midten hadde jeg tatt vekk alle blomster utenom liljekonvallen. På den øverste hadde jeg kjapt nappet vekk orkideene. De så malplassert ut.

Skrevet

Midterste, helt utrolig nydelig 🤗

Skrevet

Du kan ikke ha én orkide slik. Det ser ut som en...vel, vulva.

Den midterste tror jeg 

Anonymkode: 452f1...cea

Skrevet

Den i midten, men ville hatt røde roser. Synes de var blasse og kjedelige med bare hvitt.

Anonymkode: 526c8...6e0

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Av disse tre? Vurderer inkludere noe brunt/beige/champagne i den også, for å få litt mer varme i buketten, men ønsker en av disse som en base. Men synes alle sammen er like flotte 😅

 

22ED258F-7D5B-4D6C-9633-29374CB70C95.jpeg

750F97B3-8108-4BDD-92A7-84569ADC0CCC.jpeg

51F01ED5-621B-4620-BED9-6C2A7D64FF06.jpeg

Anonymkode: a97d9...637

Likte den øverste best jeg :)

Anonymkode: 7534b...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...