Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Min gutt på 9 trenger nok å begynne med deo. Noen anbefalinger? Min mann insisterer på å bruke en som lukter gammel gubbe, visstnok eneste som er bra nok, så han er det lite hjelp i🙈😅 Er det bare å ta en for menn på butikk eller apotek? Påføre bare etter dusj, eller hver dag? Anonymkode: 99807...ab3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Mine gutter bruker sanex zero. Ingen parfyme i den, skal inneholde litt mindre kjipe stoffer enn en del andre, og fungerer bra mot svettelukt. Min eldste luktet ikke svette før i 11-12 års alder, så jeg ble litt overrasket over mellomste, som luktet svette fra 3. trinn. De tar på etter dusj, akkurat som oss voksne. Men mine har begynt å dusje daglig når de har begynt å lukte svette. Jeg ser ikke noe poeng i å vente med det, like greit å få etablert vanen. Det er jo nødvendig. Så deo etter dusj=deo hver dag. Anonymkode: eeb60...dd1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Mine har brukt deo stick fra danskebåten, har en svoger som jobber der. De har gjerne noen sånne 3 for 2 tilbud, boss o.l Anonymkode: 48bb8...119
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Mine får Palmolive. Bruker den selv etter å å kjøpt en i nøden og oppdager at den er like god, hvis ikke bedre, som den svindyre jeg tidligere kjøpte. Anonymkode: a6f23...fd7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Her kjøper jeg cosmica å en annen sort på apoteket, bra deo. Ellers liker han en axe spray deo 😉 Anonymkode: f500b...ba9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Cosmica sin for sensitiv hud er fin som en start. Men, prøv deg frem. Her i huset har vi måtte kaste enkelte deo’er, spesielt spray, da det luktet svette etter 2 timer. Selv om de både har dusjet, byttet tøy og tatt på deo. Anonymkode: 63818...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå