Gå til innhold

Samværskontrakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt samme kontrakt i 8 år. Vi har bare delt opp ferier slik det har passet og så har far annenhver helg. 

Nå vil ikke far samarbeide lenger. Han vil ikke ha samtaler med meg heller. Jeg aner ikke hvorfor. Jeg kontaktet familievernkontoret men far vil ikke ha møter. Han har bare gitt meg beskjed om at han vil ha barna 100%!

Jeg har derfor kontaktet en advokat, som ber om den skriftlige avtalen vi laget i utgangspunktet. Vi har vært gode venner i 8 år, så jeg aner ikke hvor den ligger!? Blir slikt lagret på familievernkontoret over så mange år? 

Far har ikke villet snakke med min advokat heller, og har ikke selv ansatt en advokat. 

Hva i huleste gjør jeg? Tenker på at høstferien kommer med stormskritt og jeg får nå ikke lov å snakke noe med far om samvær. Om han vil ha samvær så skal han vise meg dette skriftlig i følge min advokat. 

For et drama! 

Anonymkode: 407f3...3f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har 1) fått seg dame eller 2) fått en hjernesvulst eller annen progressiv sykdom. 
Men han kan uansett ikke bare si at han «vil ha barna 100%». Regelverket er sånn at mekling er påkrevd. Inntil 7 meklingstimer kan man få hvis man sliter med å bli enige.

Anonymkode: 9a0b5...d8e

Skrevet

han vinner nok neppe uansett, her har barnefar prøvd 2 ganger og svaret blir det samme,men han gir seg ikke, jeg synes det var bra med 40/60 og han også en stund og brått snudde han, vi har ikke snakket på 3 år , barna er nå så store at de kan dra til far selv

Anonymkode: d19d6...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...