Gå til innhold

Dere som bruker converse, hvor gamle er dere?😄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på sorte converse, syne det er så stilig til alle slags kjoler! Men jeg er 35... for gammel for converse?😅

Anonymkode: beca2...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det innimellom. Er 38.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har så lyst på sorte converse, syne det er så stilig til alle slags kjoler! Men jeg er 35... for gammel for converse?😅

Haha. Kunne vært mora di :) Har et par hvite i skinn, jeg bruker med jevne mellomrom :)

Skrevet

Jeg kunne også vært mora di, med et nødskrik, jeg har flere par. Både lave og litt høyere. Jeg kjøpte mitt første par i 1982 og har absolutt ikke kjøpt mitt siste.

Skrevet

Har flere par. Brukt converse siden jeg var barn. Er 43.

Anonymkode: 859cc...521

Skrevet

Jeg husker fortsatt mine første converse. Lave røde. Antakelig bare en etterligning. Jeg var vel 7 år.

Etter ca 30 år pause har jeg igjen converse. Høye svarte nå :) Jeg har en veldig klassisk stil, men synes det fungerer med smale svarte jeans 

Anonymkode: f7920...351

Skrevet

43. Converse går til alt!

Anonymkode: 5b629...db1

Skrevet

32 år, eier ingen. Grusomme sko for beina. Får vondt bare jeg ser på de 😅

Anonymkode: 988b3...6cc

Skrevet

48 år🙋🏼‍♀️

Blir man egentlig for gammel til noen type sko? 

Skrevet

Både jeg og gubben bruker converse. Er 35 og 36. ;) 

Anonymkode: 11a58...072

Skrevet

Jeg kunne vært din eldre venninne, og jeg har to par tror jeg. Dessverre synes jeg de er et herk å gå med nå, men liker fortsatt utseendet. 

Skrevet

46 år her. Har akkurat nå seks par i skapet og har slitt ut utallige par. 

Anonymkode: cc514...7b6

Skrevet

Har faktisk flere, men bruker de bare innimellom så de blir ikke utslitte. Eller det ene parret som er i skinn og er foret får bein å gå på her, for begge ungene tar de. Ofte krangel i heimen siden de er tatt når den ene ungen skal ha de. Da er det så gøy å spørre hvem de egentlig er sine... jeg kjøpte de egentlig til en av de, men begge himla med øyne når jeg kom hjem med de. Det teiteste de hadde sett noen gang. Helt greit tenkte jeg, de 100kr jeg hadde brukt på de i en restekasse kunne jeg bruke. 

Anonymkode: 75be7...b30

Skrevet

Bruker dere høye eller lave converse?

Anonymkode: 3a391...082

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker dere høye eller lave converse?

Anonymkode: 3a391...082

Jeg har hovedsakelig høye, men også noen lave. Har også flere special edition-sko. 

Anonymkode: cc514...7b6

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? For gammel? Næsj! De som sier at man er for gammel for det, DE er gamle de! Ser jo mange folk over 30 ++ som bruker det. Mange over 40 også. Det er kult, kan brukes til kjole eller bukse. 

Anonymkode: 90c17...a3b

Skrevet

Så artig å høre at ei på 48 bruker det!!🤩 

Ingen av venninnene mine bruker converse, så jeg har kanskje tenkt at jeg begynner å bli for gammel, men det er jo veldig synd å tenke slik også!!😂 

jeg liker så godt de ankelhøye conversene, så nå går de rett i handlekurven😁😁

stor klem fra HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...