GÃ¥ til innhold

Hvordan har du det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

😊

Anonymkode: 3c012...8a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det frustrerende. 

Hvirdan har du det selv? 🤗

Anonymkode: 66c7e...ce1

Skrevet

Kjeder meg. Muttern er på besøk å ser på skal vi danse.. Jeg har null interesse for det. Hu skal røyke og da pauser hu for hu må jo gå ut. Fåkke røyke inne hos meg. 

Må koke kaffe...står å ser på trakteten trakte en hel liter.. Så tar hu en halv kopp! 

Får bare bite i det sure eple i kveld! 

Anonymkode: 3febc...640

Skrevet

Er ganske forkjølet, men er på bedringens vei har det egentlig supert.

De minste er i seng, eldste driver å lager mat som vi snart skal spise og jeg sitter med et lite glass vil og har TV'n for meg selv

Anonymkode: ac5f1...730

Skrevet

Takk for at du spør🙂Jeg synes livet er tungt om dagen. Mitt eldste barn har utfordringer med skolen grunnet dysleksi. Midterste føler et stort press (selvforskyldt) og har begynt å skade seg. Minste sliter med spisevegring og er undervektig. Jeg og mannen sliter i forholdet og går jevnlig til parterapeut, uten at jeg føler den store effekten. Vet egentlig ikke om jeg er interessert i å fortsette heller, han har en tendens til å stikke hodet i sanda når det gjelder problemer så jeg må takle alt alene. Egentlig føles at håpløst og i dag ble faren min innlagt på Rikshospitalet...

Håper 2021 blir bedre😌

Anonymkode: 7b88a...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...