Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det nesten bare vært sløving. Ikke vært utafor døra en gang. 

Anonymkode: 16613...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skiftet på sengene 

Vasket to maskiner med tøy 

Gått en tur 

Levert noe på jobben til mannen 

Vært på butikken 

Men ellers mye sløving her også 

Anonymkode: c234a...0ed

Skrevet

Klipt plenen, vasket tøy, oljet ferdig trappa, bakt brød, klippet ned to små busker, og begynt å trille inn årets ved. Kjente jeg var bra sliten når jeg satte meg ned til barnetv med unga😅

Skrevet
3 minutes ago, sug lut said:

Utvidet horisonten.

Hvordan? 

Anonymkode: 16613...b82

Skrevet

Farget øyenbrynene og kjedet meg. 

Anonymkode: 809b4...31b

Skrevet

Sånn ca ingenting

Anonymkode: 9ada2...192

Skrevet

Klippet plenen, skrudd inn noen skruer, ryddet og vasket hele leiligheten, vasket klær, handlet og laget middag, men jaggu fått tid til litt sløving på sofaen også ;) (Sjeldent jeg er så produktiv på en lørdag, helger er hellige, men nå var det virkelig nødvendig.)

Anonymkode: f6855...1b4

Skrevet

Gått 2 korte turer, ellers bare slappet av og prøvd å bli frisk

Skrevet

Trent, gått tur, hatt besøk og fått babykos, gått en tur til, lakkert neglene (meget omfattende prosess) og ellers oppholdt meg i en behagelig stilling på sofaen. 

Skrevet

2 maskiner med klær, 2 maskiner med oppvask, laget middag, dusjet, perler med datteren min i 3 timer 🥴

Anonymkode: eb958...2c4

Skrevet

Saget over noen nedfelte trær, gått en fjelltur, slappet av i hengekøye med en god bok, lagt og spist god mat. Nå slapper jeg av i sofaen med en øl, potetgull og sjokolade. 

Anonymkode: 2e7dc...3f2

Skrevet

Mannen er borte til i morgon, så meg og to-åringen har hatt kvalitetstid. Gått ein lang tur saman, laga middag, vaska klær, bada og kost oss. 

Pleier å jobbe nokre timar ila. helga, med for- og etterarbeid, men når eg er åleine, blir alt lagt til side. Då er det berre kosetid saman, med god samvittighet! 

Skrevet

Har barnefri å har vært på en veldig bra første date ❤ Han følte det på samme måte så kanskje dette går veien ❤

Anonymkode: 12e19...630

Skrevet

Ligget på sofaen. Gått hele 481 skritt idag

Anonymkode: 78387...94e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...