Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Her har det nesten bare vært sløving. Ikke vært utafor døra en gang. Anonymkode: 16613...b82
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Skiftet på sengene Vasket to maskiner med tøy Gått en tur Levert noe på jobben til mannen Vært på butikken Men ellers mye sløving her også Anonymkode: c234a...0ed
Optatium Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Klipt plenen, vasket tøy, oljet ferdig trappa, bakt brød, klippet ned to små busker, og begynt å trille inn årets ved. Kjente jeg var bra sliten når jeg satte meg ned til barnetv med unga😅
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 3 minutes ago, sug lut said: Utvidet horisonten. Hvordan? Anonymkode: 16613...b82
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 Farget øyenbrynene og kjedet meg. Anonymkode: 809b4...31b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Sånn ca ingenting Anonymkode: 9ada2...192
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 Klippet plenen, skrudd inn noen skruer, ryddet og vasket hele leiligheten, vasket klær, handlet og laget middag, men jaggu fått tid til litt sløving på sofaen også (Sjeldent jeg er så produktiv på en lørdag, helger er hellige, men nå var det virkelig nødvendig.) Anonymkode: f6855...1b4
Musemor med tre søte små Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Gått 2 korte turer, ellers bare slappet av og prøvd å bli frisk
beef sister Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 Trent, gått tur, hatt besøk og fått babykos, gått en tur til, lakkert neglene (meget omfattende prosess) og ellers oppholdt meg i en behagelig stilling på sofaen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 2 maskiner med klær, 2 maskiner med oppvask, laget middag, dusjet, perler med datteren min i 3 timer 🥴 Anonymkode: eb958...2c4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #13 Skrevet 5. september 2020 Saget over noen nedfelte trær, gått en fjelltur, slappet av i hengekøye med en god bok, lagt og spist god mat. Nå slapper jeg av i sofaen med en øl, potetgull og sjokolade. Anonymkode: 2e7dc...3f2
Valkyriemamma Skrevet 5. september 2020 #14 Skrevet 5. september 2020 Mannen er borte til i morgon, så meg og to-åringen har hatt kvalitetstid. Gått ein lang tur saman, laga middag, vaska klær, bada og kost oss. Pleier å jobbe nokre timar ila. helga, med for- og etterarbeid, men når eg er åleine, blir alt lagt til side. Då er det berre kosetid saman, med god samvittighet!
Gjest Skrevet 5. september 2020 #15 Skrevet 5. september 2020 Masse hagearbeid. Har helt glemt å spise underveis.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #16 Skrevet 5. september 2020 Har barnefri å har vært på en veldig bra første date ❤ Han følte det på samme måte så kanskje dette går veien ❤ Anonymkode: 12e19...630
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #17 Skrevet 5. september 2020 Ligget på sofaen. Gått hele 481 skritt idag Anonymkode: 78387...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå