Gå til innhold

Hvilkne matvarer som har gått ut av produksjon savner du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Riegel
Kjeft juice
relax sjokolade 

Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene"

På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen.

Anonymkode: d49af...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så savner jeg banantwist med riktig fasong. Den runde. Akkurat som med kvikk lunsj i plast. Den smaker ikke det samme som firkant. 

Anonymkode: d49af...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Riegel
Kjeft juice
relax sjokolade 

Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene"

På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen.

Anonymkode: d49af...55e

Jeg husker den:) lignet litt på den isen med en gummiorm eller noe inni. Sitronsmak på isen mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Riegel
Kjeft juice
relax sjokolade 

Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene"

På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen.

Anonymkode: d49af...55e

Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. 

Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. 

Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Riegel
Kjeft juice
relax sjokolade 

Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene"

På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen.

Anonymkode: d49af...55e

Jeg husker den isen😍hva het den🤔

Anonymkode: 6537e...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den sjokoladeplaten til Freia som hadde noe gummibjørner eller noe i. De har en ny en nå, men den er ikke like god. 

Og en is fra Isbilen. Tror den het amerikaner? Det var en kroneis der det var en sånn kokosbolle, uten kokos, inni isen. Den var kjempegod! 

Anonymkode: 5d328...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Riegel
Kjeft juice
relax sjokolade 

Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene"

På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen.

Anonymkode: d49af...55e

Astronaut is?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/astronaut-tilbagekaldes-fra-flere-kaeder-efter-metalfund

Hi

Anonymkode: 4fe40...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbær kroneis ♥️ vaffelkrone var også god. Også husker jeg masse godteri fra malaco som het Truly for noen år siden. Truly Juicy, Truly Smoothy, Truly Exotic osv. de var helt nydelige! Savner Yade fra Nidar selvom jeg ikke kan huske om de var noe gode 😅

Anonymkode: d1bfd...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, sug lut skrev:

Fantes det?

Jeg har spist det! Den var akkurat lik som brusen, både i smak og farge. Og selve fonten eller stilen på papiret var også lik brusetiketten. Men det var kanskje i et meget kort tidsvindu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Valkyriemamma skrev:

Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. 

Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. 

Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen. 

Fant Rosa Panter-brus på en Europris i går. Er nok ikke noe alle har inne, men tydeligvis vært mulig å bestille et parti.

Anonymkode: e7586...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Valkyriemamma skrev:

Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. 

Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. 

Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen. 

Den brusen finnes jo fremdeles. Både den og Love brusen som noen savnet. Finnes på Kiwi og Meny her hvor jeg bor iallefall. 

Anonymkode: ad68c...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...