Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #26 Skrevet 5. september 2020 Riegel Kjeft juice relax sjokolade Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene" På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen. Anonymkode: d49af...55e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #27 Skrevet 5. september 2020 Så savner jeg banantwist med riktig fasong. Den runde. Akkurat som med kvikk lunsj i plast. Den smaker ikke det samme som firkant. Anonymkode: d49af...55e
CherryC Skrevet 5. september 2020 #28 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Riegel Kjeft juice relax sjokolade Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene" På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen. Anonymkode: d49af...55e Jeg husker den:) lignet litt på den isen med en gummiorm eller noe inni. Sitronsmak på isen mener jeg.
Valkyriemamma Skrevet 5. september 2020 #29 Skrevet 5. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Riegel Kjeft juice relax sjokolade Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene" På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen. Anonymkode: d49af...55e Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #30 Skrevet 5. september 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Riegel Kjeft juice relax sjokolade Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene" På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen. Anonymkode: d49af...55e Jeg husker den isen😍hva het den🤔 Anonymkode: 6537e...19a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #31 Skrevet 5. september 2020 Tom og jerry is🥰 Anonymkode: 6537e...19a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #32 Skrevet 5. september 2020 Den sjokoladeplaten til Freia som hadde noe gummibjørner eller noe i. De har en ny en nå, men den er ikke like god. Og en is fra Isbilen. Tror den het amerikaner? Det var en kroneis der det var en sånn kokosbolle, uten kokos, inni isen. Den var kjempegod! Anonymkode: 5d328...56c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #33 Skrevet 5. september 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Riegel Kjeft juice relax sjokolade Appelsinsjokoladen som var formet som en appelsin. Du kunne dunke den i noe hardt så løsna "båtene" På 80-tallet fantes det en liten rakettis med en seigmenn inni toppen som pilot. Husker den som sååå god 😁 aldri funnet bilde eller noen andre som husker den, så lurer innimellom på om jeg har drømt om den isen. Anonymkode: d49af...55e Astronaut is? https://www.dr.dk/nyheder/indland/astronaut-tilbagekaldes-fra-flere-kaeder-efter-metalfund Hi Anonymkode: 4fe40...924
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #34 Skrevet 5. september 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Astronaut is? https://www.dr.dk/nyheder/indland/astronaut-tilbagekaldes-fra-flere-kaeder-efter-metalfund Hi Anonymkode: 4fe40...924 Ja det var det. Nam nam Anonymkode: 6537e...19a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #35 Skrevet 5. september 2020 Blåbær kroneis ♥️ vaffelkrone var også god. Også husker jeg masse godteri fra malaco som het Truly for noen år siden. Truly Juicy, Truly Smoothy, Truly Exotic osv. de var helt nydelige! Savner Yade fra Nidar selvom jeg ikke kan huske om de var noe gode 😅 Anonymkode: d1bfd...3bb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #36 Skrevet 5. september 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Astronaut is? https://www.dr.dk/nyheder/indland/astronaut-tilbagekaldes-fra-flere-kaeder-efter-metalfund Hi Anonymkode: 4fe40...924 Ja ❤️ Takk. Så morsomt at du fant den og at flere husker den 😁👍 Anonymkode: d49af...55e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #37 Skrevet 5. september 2020 Og Cool Pops-isen! Anonymkode: d1bfd...3bb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #38 Skrevet 5. september 2020 Den gamle Toroposen med pasta di napoli Anonymkode: 7c9cc...c17
Stridsmøy Skrevet 5. september 2020 #40 Skrevet 5. september 2020 Jeg savner den honning crunch sjokoladen!
Gjest Skrevet 5. september 2020 #41 Skrevet 5. september 2020 4 timer siden, sug lut skrev: Pommac Og Pommac-saftis!
sug lut Skrevet 5. september 2020 #42 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, Pashla skrev: Og Pommac-saftis! Fantes det?
sug lut Skrevet 5. september 2020 #43 Skrevet 5. september 2020 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Pommac Pommac er jo kultur.
Gjest Skrevet 5. september 2020 #44 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, sug lut skrev: Fantes det? Jeg har spist det! Den var akkurat lik som brusen, både i smak og farge. Og selve fonten eller stilen på papiret var også lik brusetiketten. Men det var kanskje i et meget kort tidsvindu?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #46 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, sug lut skrev: Fantes det? http://mmdno.cc/system/uploads/image/file/35408/diplom_is_80_og_84.jpg Anonymkode: 8f063...d58
Gjest Skrevet 5. september 2020 #47 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: http://mmdno.cc/system/uploads/image/file/35408/diplom_is_80_og_84.jpg Anonymkode: 8f063...d58 Ser ut som at 1985 var siste året den sto på plakaten.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #48 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, Pashla skrev: Ser ut som at 1985 var siste året den sto på plakaten. Mhm. Stemmer. http://mmdno.cc/system/uploads/image/file/35409/diplom_is_85_og_86.jpg Anonymkode: 8f063...d58
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #49 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Valkyriemamma skrev: Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen. Fant Rosa Panter-brus på en Europris i går. Er nok ikke noe alle har inne, men tydeligvis vært mulig å bestille et parti. Anonymkode: e7586...abe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #50 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Valkyriemamma skrev: Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen. Den brusen finnes jo fremdeles. Både den og Love brusen som noen savnet. Finnes på Kiwi og Meny her hvor jeg bor iallefall. Anonymkode: ad68c...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå