Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #51 Skrevet 5. september 2020 Salte snører Soho twistsjokoladen med aprikos Pæresaftis fra jeg var liten 😊 Anonymkode: 065e3...2bc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #52 Skrevet 5. september 2020 Nyco, Schweppes grape soda, aprikostwisten og Hawaiibrus. Og så en sånn is som var som soloisen, men smaken var litt lik melonyoghurt. Anonymkode: d82c0...4f9
frk Nilsen Skrevet 5. september 2020 #54 Skrevet 5. september 2020 43 minutter siden, sug lut skrev: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Pommac Pommac er jo kultur. Vi kjøpte pommac i Sverige og sparte den til bursdagen
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #55 Skrevet 5. september 2020 2 timer siden, Valkyriemamma skrev: Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen. Jeg har ikke sett den på noen år. Har lett hver jul og påske, for jeg pleide å legge den i påskeegget og julestrømpa til mannen, siden han elsker den. 😛 Anonymkode: 38cc3...374
Gjest Skrevet 5. september 2020 #56 Skrevet 5. september 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den brusen finnes jo fremdeles. Både den og Love brusen som noen savnet. Finnes på Kiwi og Meny her hvor jeg bor iallefall. Anonymkode: ad68c...0d7 Hva smaker den?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #57 Skrevet 5. september 2020 -bugg -blå hubba bubba -kjeft leskedrikk -frysegøy -lørdagskylling Anonymkode: 7cef2...434
amandine Skrevet 5. september 2020 #58 Skrevet 5. september 2020 3 timer siden, Optatium skrev: Certo frysepulver. Jam er djevelens verk og ikke i nærheten like god. Men jeg har da kjøpt certo i år? Helt enig i at Jam er ubrukelig. Kjøpte Tørsleff også i år, men det har jeg ikke prøvd enda?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #59 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, amandine skrev: Men jeg har da kjøpt certo i år? Helt enig i at Jam er ubrukelig. Kjøpte Tørsleff også i år, men det har jeg ikke prøvd enda? Hvor da? Jeg leita og etter det, fikk beskjed om at det var gått ut av produksjon for en god stund siden. Hi Anonymkode: 4fe40...924
amandine Skrevet 5. september 2020 #60 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvor da? Jeg leita og etter det, fikk beskjed om at det var gått ut av produksjon for en god stund siden. Hi Anonymkode: 4fe40...924 Ha ha kanskje jeg var så langt ute på bygda at jeg er den eneste som ikke koker syltetøy i timesvis men rører det kjapt og fryser😂
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #61 Skrevet 5. september 2020 5 minutter siden, amandine skrev: Men jeg har da kjøpt certo i år? Helt enig i at Jam er ubrukelig. Kjøpte Tørsleff også i år, men det har jeg ikke prøvd enda? Hvorfor er Jam ubrukelig? Jeg brukte det til å lage ripsgele, funket fint det. Hi Anonymkode: 4fe40...924
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #62 Skrevet 5. september 2020 Lakris smurf, de gule eskene. Salt hubba bubba, blå pakker. Og de små 5 øres karamellen som var flate firkantede pakket inn en og en i smakene frukt, fløte og lakris, økte vel til 25 øre før de forsvant... Anonymkode: 59e39...30e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #63 Skrevet 5. september 2020 17 minutter siden, amandine skrev: Ha ha kanskje jeg var så langt ute på bygda at jeg er den eneste som ikke koker syltetøy i timesvis men rører det kjapt og fryser😂 😂 Hi Anonymkode: 4fe40...924
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #64 Skrevet 5. september 2020 Jeg savner Mørk hapå, mye bedre enn den lyse som selges fortsatt. Spagetti Rimini på boks. Capri er overhodet ikke like god. Italiana pastasaus med kjøttbiter. Var en hit i min hybeltilværelse for trengte bare den sausen og å koke pasta. Anonymkode: 40e73...fc6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #65 Skrevet 5. september 2020 3 timer siden, Valkyriemamma skrev: Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen. Kjeft finnes ikke. Men rosa panter brus kjøpte jeg på rema i dag. Love brus hadde de også. Anonymkode: 6fcc5...020
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #66 Skrevet 5. september 2020 En is som het Colore, bruspulver, og en mikrobølgerett som var asiatisk med peanøtter eller cashewnøtter. Og appelsinjuicekonsentrat i frysedisken. Skulle blandes med en liter vann - var veldig god og kjekt å ha i frysen. Anonymkode: 443d3...76e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #67 Skrevet 6. september 2020 7 timer siden, Valkyriemamma skrev: Både appelsinsjokoladen og kjeftjuicen finnes vel fortsatt? Kanskje eg tar feil med juicen, men eg er nesten ganske sikker på at den selges på bensinstasjonen her. Appelsinsjokoladen kjem vel ved jul og påske, så den blir fortsatt produsert. Det einaste eg saknar, er Rosa Panter-brusen. Rosa panter brus finnes fortsatt 😁😁 Sett i Moss ihvertfall. Anonymkode: 3c246...e15
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #68 Skrevet 6. september 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sett den på noen år. Har lett hver jul og påske, for jeg pleide å legge den i påskeegget og julestrømpa til mannen, siden han elsker den. 😛 Anonymkode: 38cc3...374 Er det i Sverige, Norby jeg har sett den sjokoladen tro? 🤔 Og Narvesen, bensinstasjoner. Anonymkode: 3c246...e15
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #69 Skrevet 6. september 2020 13 timer siden, Leverpostei skrev: Jeg savner soho, den var god! Vestlandslefse har de i frysedisken på vår butikk, tror jeg? 🤨 Soho er i små biter i en sånn blandingspose nå. Anonymkode: b6968...028
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #70 Skrevet 6. september 2020 Gulliver- isen!!! Nydelig appelsin - saftis! 80- tallet tror jeg, Anonymkode: 45a60...111
Optatium Skrevet 6. september 2020 #71 Skrevet 6. september 2020 9 timer siden, amandine skrev: Ha ha kanskje jeg var så langt ute på bygda at jeg er den eneste som ikke koker syltetøy i timesvis men rører det kjapt og fryser😂 Nei, jeg og vil røre! Fikk beskjed om at det ikke er å få i Norge.. Hvor har du kjøpt det?
KellyTaylor Skrevet 6. september 2020 #72 Skrevet 6. september 2020 15 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Ordentlige Sagogryn aprikos twisten lohengrin freia dessertsjokolade Aprikostwisten ❤️
Optatium Skrevet 6. september 2020 #73 Skrevet 6. september 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er Jam ubrukelig? Jeg brukte det til å lage ripsgele, funket fint det. Hi Anonymkode: 4fe40...924 Jeg syns ikke konsistensen blir like god, og det er vanskeligere å beregne. Endte med jordbærgele 🤣 Syns Tørrlefs funker bedre da.
KellyTaylor Skrevet 6. september 2020 #74 Skrevet 6. september 2020 Og en annen ting jeg savner ( skammer meg egnetlig) er annanas HAPÅ`n. Husker det kom en Limited i 2012 men smakte ikke slik som i barndommen.
Valkyriemamma Skrevet 6. september 2020 #75 Skrevet 6. september 2020 Finnes Rosa Panter fortsatt?! 😱 Finnes den ein plass på vestlandet, rundt Bergen og omeng?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå