Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 😂 https://www2.hm.com/no_no/productpage.0885899001.html Jeg vil til nød kalle det en treningstopp. Det ser seriøst ut som en barnetopp, ikke en kort genser eller topp for voksne. Anonymkode: 79fee...ace
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Haha, det var litt av en "genser" 😂 Anonymkode: 79e93...098
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Det der er ikke en gang en topp, det er en trenings-BH. 😆 Anonymkode: 7cb89...7cd
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det der er ikke en gang en topp, det er en trenings-BH. 😆 Anonymkode: 7cb89...7cd Ville ikke dekket mine pupper... 😂 Anonymkode: 3e437...660
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville ikke dekket mine pupper... 😂 Anonymkode: 3e437...660 Ikke mine heller, ikke har jeg så store pupper heller. Ikke rart at unge jenter får komplekser for størrelse og vekt hvis de tror at dette er sånt de skal passe i Hi Anonymkode: 79fee...ace
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 Nå måtte jeg le høyt. Det er den korteste genseren jeg har sett. Ingenting genseraktig med denne. I minste laget til å være trenings-bh også. Hm, tror jeg skal bestille meg en slik , og melde meg på ex on the beach, eller hva det nå heter der de har bikinitoppene bak frem og alt tytende ut rundt den. Anonymkode: 6e3df...491
Mostly Harmless Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 Her må noe være "lost in translation". To ermer og et stykke stoff til magen, for eksempel, haha!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå måtte jeg le høyt. Det er den korteste genseren jeg har sett. Ingenting genseraktig med denne. I minste laget til å være trenings-bh også. Hm, tror jeg skal bestille meg en slik , og melde meg på ex on the beach, eller hva det nå heter der de har bikinitoppene bak frem og alt tytende ut rundt den. Anonymkode: 6e3df...491 Nå lo jeg høyt her, veldig bra beskrivelse 🤣 Hi Anonymkode: 79fee...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå