Gå til innhold

Noen som bor i vertikaldelt tomannsbolig her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører du naboene godt? Mye støy? Noen konflikter ellers? 

Anonymkode: 3b8a5...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør, og liker oss veldig godt! Er et nytt bygg, så lydisoleringen er veldig god. Vi kan høre naboen på varme kvelder der alle vinduer står åpne, og vi kan noen ganger høre at barna hans løper i trappen. 

I tillegg ser vi hverandre selvsagt over hagegjerdet, men ikke mer enn vi ser naboen på andre siden.

Anonymkode: 8961a...0b1

Skrevet

Vi hører lite til naboene egentlig. Hører når de dunker i veggen eller drar på tunge ting (oppussing). Men planløsningen er god slik at soverom/kjøkken i det ene huset deler vegg med stuen i andre huset. Mulig det hadde vært mer støy hvis oppholdsrom delte vegg. Samtidig har de hatt fest og vi hørte lite. 

Pga hund har vi høyt gjerde mellom hagene, så skjer lite der også. 

Har ikke vært en eneste konflikt her, men så har det vært fornuftige folk som støyer lite til vanlig som bor der også. 

Tror nok dette er hus som kan sies å ha eneboligfølelse (vi synes hvertfall det) pga planløsning og hvordan hageområdene er. 

Anonymkode: 4c7c1...c9d

Skrevet

Gjorde det i 6 år. Først med en gammel dame i den andre delen og så en barnefamilie med 3 barn. Hørte aldri noe.

Anonymkode: 99ad0...096

Skrevet

Altså hadde vi vinduer åpne eller var ute hørte vi dem, men vi hører jo naboen nå som vi bor i enebolig når vi er ute eller vinduer er åpne.

Anonymkode: 99ad0...096

Skrevet

Vi bor i en tomannsbolig fra 1999. Godt isolert hus. Dette er de tredje naboene våre og støy har aldri vært ett problem. Hører om de voksne løper i trappen, kan også høre små lyder fra stuen deres i 2etg om jeg sitter i stuen i 1etg. Men aldri plagsomme lyder. De som bor der nå har det litt vanskelig i forholdet å det er vist mye skriking (med lukkede vinduer). Nabokona har spurt om jeg har hørt noe men det har jeg aldri gjort. Gamlenaboen fødte på badet for noen år siden, hørte ikke det heller😅. Fine naboer og godt samarbeid .

Anonymkode: a46ed...277

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...