Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Ser det er flere grupper på FB og noen venner er aktive i å «støtte han» Selv har jeg bare lest litt i media og har null innsikt i saken. Så er han en politimann som he tøyd strikken for langt eller er han kriminell? Anonymkode: a32b6...b9e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Det er opp til rettsvesenet å finne ut av, noe de jo har gjort. Det er en uting at private spekulerer i spørsmål som skal behandles av offentlig instans, særlig domstolene. Anonymkode: 4cafa...b46
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Jobbet med ham i mange år og har vanskelig for å tro at han er skyldig. Men jeg er mye farget av personlig erfaring og inntrykk. Jeg kan ikke vite.... Har uansett bare gode minner fra tiden vi jobbet sammen og gode minner er alltid verd å ta vare på Anonymkode: c90eb...931
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jobbet med ham i mange år og har vanskelig for å tro at han er skyldig. Men jeg er mye farget av personlig erfaring og inntrykk. Jeg kan ikke vite.... Har uansett bare gode minner fra tiden vi jobbet sammen og gode minner er alltid verd å ta vare på Anonymkode: c90eb...931 Jeg kjenner noen som også har jobbet med ham i mange år. De sier at de heller ikke vet, men at de har veldig vanskelig å tro at han kan ha gjort det han er tiltalt for bevisst. De er tydelige på at hvis han har gjort det bør han straffes, men det er tydelig at de synes dette er en vanskelig sak og at de ikke aner hva som er sannheten. Det er tydelig at han er en mann som har vært godt likt av mange kolleger og som har vært høyt respektert blant mange også for den jobben de har sett ham gjøre. Jeg aner ikke hva jeg skal tro om saken. Den er så omfattende at det er tilnærmet umulig for hvermansen å sette seg godt nok inn i saken. Å lese det som står i media er nok ikke nok. Det jeg stusser veldig på, det er at jeg får inntrykk av at Cappelen virker å bli mer trodd, selv om han er en kjent kriminell som har mye (mer?) å vinne på å "samarbeide" med politiet og på å gjøre Jensen til syndebukk. Vanskelig sak, og jeg er ikke overbevist om at det er den hele sanneheten vi får. Mye er jo også hemmeligstemplet, så vi har ikke mulighet til å få det hele bildet. Anonymkode: bcd75...41e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Han er jo skyldig. De støttegruppene er jo på linje med antivaxxere. Bare skrullinger. Anonymkode: cb260...7b8
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 Hvordan i all verden skal vi vite det? Anonymkode: c3465...054
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 Jeg tror han ble dømt lenge før første rettssak. Han skulle tas uansett. Anonymkode: 9087a...e0c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Er fryktelig mye spesielle ting i saken som ikke henger på greip hvis han er uskyldig. Det er ikke bare ord mot ord hvor de velger å ha større lit til Cappelen. Etter å ha hørt NRK-podcasten purk eller skurk, er det vanskelig å kjøpe at han er uskyldig. Anonymkode: 07849...20c
Blondzilla Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 (endret) Jeg kan aldri tenke meg han er uskyldig Endret 5. september 2020 av Blondzilla
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Jeg tror han er skyldig. Anonymkode: 310aa...89f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 Han er dømt i to instanser og jeg stoler såpass på norsk rettsvesen at jeg tror han er skyldig. Men det sjokkerer og skuffer meg, jeg trodde han var en av de gode. Anonymkode: 1dfbc...056
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er fryktelig mye spesielle ting i saken som ikke henger på greip hvis han er uskyldig. Det er ikke bare ord mot ord hvor de velger å ha større lit til Cappelen. Etter å ha hørt NRK-podcasten purk eller skurk, er det vanskelig å kjøpe at han er uskyldig. Anonymkode: 07849...20c Og jeg synes det er vanskelig å kjøpe at han er skyldig etter å ha hørt samme podcast. Fascinerende hvor ulikt man oppfatter ting. Men at han har tøyd strikken og beveget seg godt inn i gråsoner, det er jeg rimelig sikker på. Anonymkode: 451ea...d57
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #13 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror han ble dømt lenge før første rettssak. Han skulle tas uansett. Anonymkode: 9087a...e0c Riktig ! Hvor ellers i norsk rettshistorie har de satt lekdommers avgjørelse til sides ? Fra full frifinnelse til lovens strengeste straff, det er ganske drøyt. Skyldig i tjenesteforsømmelse, ja. Mn 21 år er helt hinsides. Anonymkode: 6eb13...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå