Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Hvorfor blir de så firkantet eller maskuline i ansiktet? Det er jo de som ikke bruker anabole sterioder og fremdeles blir slik i ansiktet? Trener de fjeset ds eller!? 🤔 Anonymkode: d1bdd...05d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 De tar steroider ja Anonymkode: 21b47...f58
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: De tar steroider ja Anonymkode: 21b47...f58 Ikke alle gjør det. Blir feil å ta alle under en og samme kam synes jeg. Hi Anonymkode: d1bdd...05d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke alle gjør det. Blir feil å ta alle under en og samme kam synes jeg. Hi Anonymkode: d1bdd...05d Alle gjør det ja Anonymkode: 21b47...f58
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Jeg har drevet med fitness. Jeg fikk veldig markert ansikt. Nå har jeg veldig markant ansikt med litt ekstra kilo også så helt uten underhudsfett omtrent så ble jeg svært markert. Jeg har ALDRI tatt prestasjonsfremmende midler. Andre jeg kjenner beholdt litt fett i ansiktet og ble mykere i uttrykket enn meg. Det kommer altså ann på flere ting. Anonymkode: acaed...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå