Gå til innhold

Kvinnelige kroppsbyggere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor blir de så firkantet eller maskuline i ansiktet? Det er jo de som ikke bruker anabole sterioder og fremdeles blir slik i ansiktet? Trener de fjeset ds eller!? 🤔

Anonymkode: d1bdd...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar steroider ja

Anonymkode: 21b47...f58

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De tar steroider ja

Anonymkode: 21b47...f58

Ikke alle gjør det. Blir feil å ta alle under en og samme kam synes jeg. 

Hi

Anonymkode: d1bdd...05d

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke alle gjør det. Blir feil å ta alle under en og samme kam synes jeg. 

Hi

Anonymkode: d1bdd...05d

Alle gjør det ja

Anonymkode: 21b47...f58

Skrevet

Jeg har drevet med fitness. Jeg fikk veldig markert ansikt. Nå har jeg veldig markant ansikt med litt ekstra kilo også så helt uten underhudsfett omtrent så ble jeg svært markert. Jeg har ALDRI tatt prestasjonsfremmende midler. 
Andre jeg kjenner beholdt litt fett i ansiktet og ble mykere i uttrykket enn meg. 
Det kommer altså ann på flere ting. 

Anonymkode: acaed...79e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...