Gå til innhold

36 år og nå kommer visdomstenner..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vente til de har kommet lenger opp før tannlege? 
ingen smerter. Kun ene oppe som så vidt har kommet gjennom på siden. Tror den Nedenfor holder på å komme opp. 

Anonymkode: f3443...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke tannlege om den kommer greit opp. Jeg var over 40, men så lenge den kommer greit opp er det ikke noe stress.

Bare pass på at den ikke stopper opp slik at det blir betennelse fordi huden dekker deler og ikke får pusset.

Anonymkode: de33f...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, kan de komme så sent, jeg som har tenkt at siden jeg ikke hr fått de til nå, så får jeg de ikke 🥺

Anonymkode: 6a170...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ånei, kan de komme så sent, jeg som har tenkt at siden jeg ikke hr fått de til nå, så får jeg de ikke 🥺

Anonymkode: 6a170...7db

Det trodde egentlig ikke jeg heller. Da jeg var nesten 30 sa tannlegen at jeg nok aldri fikk dem, men det var greit. Året etter kom den første. Den andre kom rett etter 40.

Så det blir spennende å bli 50 og 60 😄

Men tror ikke det er vanlig nei. De har god plass og går fint å pusse så de får bli. Trekker de ikke.

Anonymkode: de33f...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det trodde egentlig ikke jeg heller. Da jeg var nesten 30 sa tannlegen at jeg nok aldri fikk dem, men det var greit. Året etter kom den første. Den andre kom rett etter 40.

Så det blir spennende å bli 50 og 60 😄

Men tror ikke det er vanlig nei. De har god plass og går fint å pusse så de får bli. Trekker de ikke.

Anonymkode: de33f...a3b

Wuæhh, jeg er 44, så jeg håper jeg slipper unna. Har måtte trekke tenner før pga plassmangel, jeg vil ikke ha de hehe

Anonymkode: 6a170...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på folk, jeg hadde fått alle fire lenge før jeg var 16 år.

Hvis du har plass til dem trenger du ikke tannlege, HI. Men som hun over skrev, følg med på dem og ikke vent om de stopper opp. Hos meg trodde de jeg måtte trekke den ene og muligens en til fordi de lå slik til at de var helt på kollisjonskurs med tannen foran (så det på røntgen), men det ordnet seg selv og har aldri hatt problemer med mine. Er nå 50 år.

Anonymkode: 904a8...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...