Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 En person som har betydd mye for meg gjennom veldig mange år. Det viste seg at han hadde følelser, og alltid hadde hatt det - jeg hadde alltid sett på det som et sterkt vennskap. Så begynte jeg å føle for han også. Problemet var at vi begge var i forhold - noe vi fortsatt er. Det ble vanskelig å bare være venner - så jeg ga beskjed om at jeg kom til å kutte kontakt, og slettet han fra alt. Det er nå 6 år siden. Ting har skjedd som gjør at jeg har sett hvor kort livet er. Jeg mener at man skal sørge for å holde de man er glad i i livet sitt før det er for sent. Så jeg sendte gan en venneforespørsel på Facebook - i all vennskapelighet. Han har ikke svart, og selv om det ikke er lenge siden jeg sendte den - så vet jeg at han ikke kommer til å svare. Men jeg har i alle fall rukket ut en hånd Usikker på om jeg direkte har dummet meg ut.. men det var kanskje feil av meg å gjøre det.. Måtte bare få det ut 😮😉 Anonymkode: 8a5c0...9f4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Så... du forventer at en som er i et forhold, og som tidligere har hatt følelser for deg, og du for han, skal legge deg til på Facebook etter seks år? La nå manne være. Han har kanskje innsett at å være «venn» med deg betyr trøbbel dor forholdet han er i nå. Anonymkode: b00cd...9be
HeiteH Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Han er jo ikke synsk, hvordan skal han vite at du sendte i "all vennskapelighet"? Var jo du som slettet han i utgangspunktet, så han opplever det selvsagt rart at du plutselig legger han til igjen. Hva vil du oppnå da? Å pleie et vennskap med noen man har følelser for når man er i et forhold er rimelig dødfødt.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så... du forventer at en som er i et forhold, og som tidligere har hatt følelser for deg, og du for han, skal legge deg til på Facebook etter seks år? La nå manne være. Han har kanskje innsett at å være «venn» med deg betyr trøbbel dor forholdet han er i nå. Anonymkode: b00cd...9be Ja, det er nok dumt å tenke sånn. Men i mine øyne så er vennskapet der fortsatt - eller opplevelsen av at han er en person som jeg vil ha i livet som venn. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, HeiteH skrev: Han er jo ikke synsk, hvordan skal han vite at du sendte i "all vennskapelighet"? Var jo du som slettet han i utgangspunktet, så han opplever det selvsagt rart at du plutselig legger han til igjen. Hva vil du oppnå da? Å pleie et vennskap med noen man har følelser for når man er i et forhold er rimelig dødfødt. Det er nok samt. Jeg sletter forespørselen. Det er nok ikke noe håp for det vennskapet.. Noen må man vel bare gi slipp på.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er nok samt. Jeg sletter forespørselen. Det er nok ikke noe håp for det vennskapet.. Noen må man vel bare gi slipp på.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4 Men, saken er jo at jeg etter 6 år er klar for å bare være venn igjen.. med tanke på det med følelsene.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4
Elizabeth Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: En person som har betydd mye for meg gjennom veldig mange år. Det viste seg at han hadde følelser, og alltid hadde hatt det - jeg hadde alltid sett på det som et sterkt vennskap. Så begynte jeg å føle for han også. Problemet var at vi begge var i forhold - noe vi fortsatt er. Det ble vanskelig å bare være venner - så jeg ga beskjed om at jeg kom til å kutte kontakt, og slettet han fra alt. Det er nå 6 år siden. Ting har skjedd som gjør at jeg har sett hvor kort livet er. Jeg mener at man skal sørge for å holde de man er glad i i livet sitt før det er for sent. Så jeg sendte gan en venneforespørsel på Facebook - i all vennskapelighet. Han har ikke svart, og selv om det ikke er lenge siden jeg sendte den - så vet jeg at han ikke kommer til å svare. Men jeg har i alle fall rukket ut en hånd Usikker på om jeg direkte har dummet meg ut.. men det var kanskje feil av meg å gjøre det.. Måtte bare få det ut 😮😉 Anonymkode: 8a5c0...9f4 Skjønner han godt, jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 2 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Skjønner han godt, jeg. Ja, det gjør vel kanskje jeg også.. Klarer bare ikke helt å akseptere at han aldri skal være en del av livet mitt igjen.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4
Elizabeth Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, det gjør vel kanskje jeg også.. Klarer bare ikke helt å akseptere at han aldri skal være en del av livet mitt igjen.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4 Det er av og til bare sånn
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #10 Skrevet 4. september 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men, saken er jo at jeg etter 6 år er klar for å bare være venn igjen.. med tanke på det med følelsene.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4 Er du egentlig det? Det høres ikke sånn ut synes jeg Anonymkode: cb7f8...075
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #11 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er du egentlig det? Det høres ikke sånn ut synes jeg Anonymkode: cb7f8...075 Jeg har vært venn mye lenger enn hva jeg har kjent på andre følelser, så det er jeg ganske sikker på, ja.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men, saken er jo at jeg etter 6 år er klar for å bare være venn igjen.. med tanke på det med følelsene.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4 Men det er en person til oppi det her som skal respekteres. Du vet ikke årsakene til at han ikke ønsker kontakt. Kanskje han har hatt en oppvask med partneren sin vedrørende deg og ikke vil risikere å såre henne. Kanskje han tenker at HAN ikke bare vil være venn med deg. Kanskje han er over deg for lengst og oppfatter forespørselen din som desperat mas. Årsaken er uansett ikke viktig. Han har gitt et signal om at han ikke ønsker kontakt og det skal respekteres, uavhengig av hva DU ønsker. Anonymkode: b00cd...9be
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er en person til oppi det her som skal respekteres. Du vet ikke årsakene til at han ikke ønsker kontakt. Kanskje han har hatt en oppvask med partneren sin vedrørende deg og ikke vil risikere å såre henne. Kanskje han tenker at HAN ikke bare vil være venn med deg. Kanskje han er over deg for lengst og oppfatter forespørselen din som desperat mas. Årsaken er uansett ikke viktig. Han har gitt et signal om at han ikke ønsker kontakt og det skal respekteres, uavhengig av hva DU ønsker. Anonymkode: b00cd...9be Sant.. HI Anonymkode: 8a5c0...9f4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 Det er jo faktisk ikke sikkert at han har sett den forespørselen..? Det er ikke alle som er så ofte på Facebook. Anonymkode: 08814...538
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #15 Skrevet 5. september 2020 Han vil ikke holdes på gress. Bra at han klarer å sette grenser for seg selv Anonymkode: 315f4...d2a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #16 Skrevet 5. september 2020 Etter seks år er nok han også ferdig med og være sår for det som skjedde. Men folk er ikke på Facebook så ofte som før. Han har nok ikke sett forespørselen. Og hvis han har det, og er sur enda, så er han teit. Anonymkode: be111...222
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #17 Skrevet 5. september 2020 Han er smart som holder seg unna. Jeg synes det er feil å ha en venn av motsatt kjønn når det har vært følelser i bildet tidigere. For 3 år siden var jeg singel og fant en kar jeg datet. Det ble ikke noe mer fordi han mente han ikke ville ha noe forhold og jeg fant ut han hadde flere slike "venninner" som meg. Sex ville han ha. Jeg droppet ham og fant meg en ny som jeg ble sammen med. Da ble jeg plutselig interessant for han første og han har prøvd å kontakte meg for at vi "skal være venner". Jeg kan ærlig talt ikke være kompis med en eks elsker/dater altså, det er respektløst overfor kjæresten min. Og det mener jeg. Kjæresten min kan heller ikke være venn med noen han har delt seng med eller hatt interesse for. Måtte tilslutt blokkere han som maste. Aksepter avslaget. Anonymkode: 56198...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå