Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Ungene mine vil så gjerne se dette når det begynner i morgen. Har aldri helt fulgt med på det i årene før, men får inntrykk av at det er mye kropp og lite innhold. Er jeg helt på viddene? Anonymkode: 8fc42...2c6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ungene mine vil så gjerne se dette når det begynner i morgen. Har aldri helt fulgt med på det i årene før, men får inntrykk av at det er mye kropp og lite innhold. Er jeg helt på viddene? Anonymkode: 8fc42...2c6 Min 8- og 9- åring elsker å se Skal vi Danse og er begge veldig klare til i morgen. Anonymkode: 67fa8...6be
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Det er en dansekonkurrsnse De har helt vanlige dansekostymer, som jo viser litt kropp, men synes ikke det er et kroppsfiksert program. Har ungene lyst til å se ser jeg ingen grunn til å nekte det. Anonymkode: c22b3...509
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Hi her. Takk for svar 😊 Da blir det nok den nye lørdagsunderholdningen framover... Farvel, kjære lørdagsfilm 😔 Anonymkode: 8fc42...2c6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 Har de sett Allsang på grensen i sommer, kan de så absolutt se Svd. Anonymkode: c6b91...9c1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Så absolutt, det er da er familieprogram. Anonymkode: 8abee...dd9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 Dessverre et superdupert program for barn. Hilsen en mor som kjeder vettet av seg når hun må se på Skal vi danse 🤪 Anonymkode: a6b60...26b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 Jeg har solgt inn Stjernekamp isteden 😄 Foretrekker å se på folk gjøre det de faktisk kan (og samtidig ikke, rap og opera er alltid en höjdare). Anonymkode: 3e741...e52
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #10 Skrevet 4. september 2020 Er det iforhold til kropp så er dette programmet faktisk veldig ok. For det er ofte med kvinner og menn i ulike fasonger. Jeg aner ikke hvordan det er i år, men det har ofte vært det. Jeg syns det er ganske gøy å høre ungene i sofaen som kan si: jeg trodde ikke en så tykk person kunne gjøre slikt eller danse så bra. Så selv om det er mye fokus på kropp og klær, så ser ungene at en ikke må være sylslank for å kunne danse eller lære seg å danse. Og ungene har faktisk godt av å se at noen som er flanke og trente, ikke er så flinke også. Jeg så de første sesongene, nå så er det mer sporadisk når ungene ser på. Jeg måtte følge med når en av kundene mine var med, mensom oftes gjør jeg mine hobbyting mens dette går på tv. Anonymkode: d697e...6f6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #11 Skrevet 4. september 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det iforhold til kropp så er dette programmet faktisk veldig ok. For det er ofte med kvinner og menn i ulike fasonger. Jeg aner ikke hvordan det er i år, men det har ofte vært det. Jeg syns det er ganske gøy å høre ungene i sofaen som kan si: jeg trodde ikke en så tykk person kunne gjøre slikt eller danse så bra. Så selv om det er mye fokus på kropp og klær, så ser ungene at en ikke må være sylslank for å kunne danse eller lære seg å danse. Og ungene har faktisk godt av å se at noen som er flanke og trente, ikke er så flinke også. Jeg så de første sesongene, nå så er det mer sporadisk når ungene ser på. Jeg måtte følge med når en av kundene mine var med, mensom oftes gjør jeg mine hobbyting mens dette går på tv. Anonymkode: d697e...6f6 I år er det for første gang med ei i rullestol 😊 Anonymkode: c22b3...509
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 3 hours ago, Anonym bruker said: Ungene mine vil så gjerne se dette når det begynner i morgen. Har aldri helt fulgt med på det i årene før, men får inntrykk av at det er mye kropp og lite innhold. Er jeg helt på viddene? Anonymkode: 8fc42...2c6 Mine på og 7 og 9 ville se i fjor, de synes det var kjempe kjedelig etter 2 episoder, så fenger nok ikke barn sså veldig Anonymkode: ffd7b...7eb
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 Hvordan tenker du at det på noen måte er upassende? Folk som trener og danser? Anonymkode: 797ea...7a7
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ungene mine vil så gjerne se dette når det begynner i morgen. Har aldri helt fulgt med på det i årene før, men får inntrykk av at det er mye kropp og lite innhold. Er jeg helt på viddene? Anonymkode: 8fc42...2c6 Hæ? Mye kropp og lite innhold? Oi! Bare å se på dette familieprogrsmmet.😊Vi har sett dette programmet sammen barna siden de ble født. Det er DIN jobb å ikke kommentere kroppen til deltakerne. Snakk om hvor gode de er til å danse osv. Anonymkode: ec948...4f8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #15 Skrevet 4. september 2020 Vurderer det til 7 åringen min, så får vi vel se om det fenger. Vi ser på det nye programmet med Lars Monsen på fredager , det liker hun. Anonymkode: 25d68...914
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #16 Skrevet 4. september 2020 Sjuåringen fikk se litt av det i fjor. Null problem. Men her inne er virkelig alt er problem. Til og med Skal vi danse til en niåring. Anonymkode: c232e...874
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #17 Skrevet 5. september 2020 Siden Frank Løke ikke er med i år er det nok helt OK🤣😂😅 Anonymkode: 7db27...2ba
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #18 Skrevet 5. september 2020 Mine barn elsker det. De har sett på det fra de var omtrent 7 år om jeg husker rett. Anonymkode: 55b6a...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå