Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 i begynnelsen av høstferien fra Oslo til Trondheim? Jobber innen helse, bofellesskap. Har så lyst å fly med ungene til Trondheim og sove på hotell noen dager. Er det uetisk mtp situasjonen vi er i? Anonymkode: 3cb57...90f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Jeg ville nok ikke reist selv, hadde ikke hatt samvittighet til det. Men nå bor jeg på et sted som har hatt minimal smitte, så ønsker ikke å være den som tar med smitte tilbake. Anonymkode: 74fa7...23e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Bare for opplevelsen? Ingen nære dokke skal hilse på? Eg hadde ikkje gjort det. Men kanskje noen bør, for å holde næringen i gang. 🤔 Anonymkode: 8cc2a...691
prekæs Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Samme reglene som gjelder der som her, så det kunne jeg gjort i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Ingen burde reise ut av Oslo. Er jo vilt mye smitte der. Hold dere i ro og ikke spre dritten Anonymkode: def60...bd8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 Så lenge dere følger reglene som er på utreisetidspunktet så er det bare å reise
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Jeg hadde ikke gjort det og ungene hadde også nektet å dra om det ikke var for å besøke familie. Vi mener vi ikke trenger å dra noe sted kun for å dra noe sted i disse tider, ene ungen er enda stiksere på dette enn meg også. Som de sier, vi går på skole og vi jobber, det holder med at vi er utsatt der. Dra på turer og ferier kan vi gjøre siden, vi kan finne på mye annet gøy hjemme istede. Anonymkode: 0e209...4e6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 Jeg bor i Bergen, og hadde egentlig planer om å reise å besøke familie denne uken. De bor på en annen kant av landet. Jeg har avlyst turen, fordi det er mye smitte i Bergen nå. Smitten i Bergen er nå på et nivå der vi hadde vært røde dersom vi var et utland. Når tallene er som de er tenker jeg at Bergen er rød, og jeg mener at det er uetisk å reise ut fra et rødt område uten å ha en spesielt god grunn. Oslo hadde også vært røt dersom Oslo var et utland. Anonymkode: 79e43...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå