Gå til innhold

Kraftig hårvekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fryktelig mye hårvekst på kroppen spesielt armene, beina og mye i underlivet/rumpesprekk opp mot ryggen. Har egentlig slått meg til ro med det, og mannen liker meg for den jeg er, men hadde dere barbert armene med denne hårveksten? (Det er min arm) 

20200904_134354.jpg

Anonymkode: cd368...708

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke barbert. Da har du stubber dagen etter alt. 

Om du vil fjerne hårene er nok voks, epilator mer tingen. 

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort i ditt sted. Om det plager deg, kan du høre med kosmetoøogisk sykepleier hva som ville være den beste metoden. 

Anonymkode: 215af...001

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke barbert. Da har du stubber dagen etter alt. 

Om du vil fjerne hårene er nok voks, epilator mer tingen. 

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort i ditt sted. Om det plager deg, kan du høre med kosmetoøogisk sykepleier hva som ville være den beste metoden. 

Anonymkode: 215af...001

Det plager meg ikke som jeg egentlig skrev i hi, men ville bare høre hva dere ville gjort, noe du også svarte på da

Hi

Skrevet

Nei, du har lyse fine hår, la det være og ikke tenk på det. Sånnt legger man ikke merke til på folk. 

Anonymkode: c68fd...f86

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det plager meg ikke som jeg egentlig skrev i hi, men ville bare høre hva dere ville gjort, noe du også svarte på da

Hi

Ville ikke ha barbert, men sjekket hormonnivåene. Har du muligens PCOS? Eller for stor testosteronproduksjon?

Anonymkode: 53bbb...d41

Skrevet

Nei, ikke barbert, men jeg ville nok fjernet det på en eller annen måte. Og som en annen kommenterte, sjekket om det er noe hormonelt bak. Det der er uvanlig mye hår for en kvinnearm. 

Anonymkode: f0b7a...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...