Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Jeg var veldig allergisk mot hunder da jeg var 14-23 år. Nå merker jeg mye mindre til allergien. Da jeg var rundt 20 år ble jeg veldig allergisk bare av å være i samme hus som to allergivennlige toypudler. Nå merker jeg lite/ingenting til allergien selv om jeg er i samme hus som en hund (ikke allergivennlig). Kan allergien forsvinne? Drømmer litt om en gang å få en hund.... Allergien ble oppdaget da jeg var 14 år og vi endelig skulle få oss hund (da hadde jeg ønsket meg hund i mange år). Etter at vi hadde vært på besøk hos hunden ble jeg så rød i øynene og hoven rundt øynene at det så ut som jeg hadde blitt mishandlet...😥 Anonymkode: 754f0...c6a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Ja man kan vokse av seg allergi. Hos meg forsvant laktoseintoleransen. Anonymkode: e9c31...8f9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Ja, allergi kan både forsvinne av seg selv og man kan plutselig bli allergisk mot ting man aldri har vært allergisk mot før. Anonymkode: f03f7...edd
the amazing spidermamma Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 (endret) Ja, man kan vokse det av seg, men jeg ville ikke ha tatt sjansen på å skaffe meg hund hvis jeg hadde vært allergisk tidligere. Det kan blusse opp igjen, og da er det jo fryktelig leit å måtte gi ifra seg hunden. Kan du ikke låne deg en turkamerat-hund, da? Mange som eier hund som sikkert ville sette pris på at den får gå tur med noen. Endret 4. september 2020 av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var veldig allergisk mot hunder da jeg var 14-23 år. Nå merker jeg mye mindre til allergien. Da jeg var rundt 20 år ble jeg veldig allergisk bare av å være i samme hus som to allergivennlige toypudler. Nå merker jeg lite/ingenting til allergien selv om jeg er i samme hus som en hund (ikke allergivennlig). Kan allergien forsvinne? Drømmer litt om en gang å få en hund.... Allergien ble oppdaget da jeg var 14 år og vi endelig skulle få oss hund (da hadde jeg ønsket meg hund i mange år). Etter at vi hadde vært på besøk hos hunden ble jeg så rød i øynene og hoven rundt øynene at det så ut som jeg hadde blitt mishandlet...😥 Anonymkode: 754f0...c6a Broren min var allergisk mot hunder, og fikk beskjed om å unngå dem for å muligens kunne «vokse det av seg». Og det skjedde faktisk! Han reagerer fortsatt på flere gressarter og bjørk, men som voksen har han eid hund. Anonymkode: 47be4...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå