Gå til innhold

Husarbeid, har du tips til noe man ikke gjør "hver helg"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en sikkelig runde i helgen :) 

Har nettopp tatt kjøkkenvifta, og vasket under vaskemaskinen. 

Anonymkode: 42c09...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar vinduene. 

Anonymkode: 0eda8...770

Skrevet

Tørketrommel, lister, bak skap/kjøleskap, toppen av skap/kjøleskap, skuffer, hyller i skap/kjøkken, klesskapet samler det seg mye støv, støvsuge sengen/madrasser, vaske gardiner eller tørke støv av persienner, tørke av skohyller, bak sengene, vaske lekekasser/duplo/lego/bamser

Anonymkode: ae09c...0ae

Skrevet

Kjøkkenfronter, alle lister, vegger på bad (hvis fliser), alle dører og håndtak. Rydde i klesskap, boder og leker.

Anonymkode: 829da...498

Skrevet

Tømme og rydde (rote)bod. Vaske gardiner, pledd og pynteputer.

Anonymkode: dbfb9...ee0

Skrevet

Har selv planer om å ta hele badet i helgen. Stort fliset bad med dusjkabinett. Gruer meg, har ikke vært rengjort bak dusjkabinettet på 4 år!! 🙈 

Anonymkode: e1f1a...60e

Skrevet

Jøss, du har ikke engang noe som trengs og likevel skal du gjøre husarbeid, hvor sykt er ikke det å bruke helga på! Få deg en interesse, lær deg noe, bruk tida på noe annet enn Zalo og nytteløst kjerringarbeid.

Anonymkode: ea667...3fd

Skrevet

Vaske dører. 

Anonymkode: 452c2...f20

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dra frem kjøleskap og komfyr, vaske bak og inni

Anonymkode: 198c7...c3d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, du har ikke engang noe som trengs og likevel skal du gjøre husarbeid, hvor sykt er ikke det å bruke helga på! Få deg en interesse, lær deg noe, bruk tida på noe annet enn Zalo og nytteløst kjerringarbeid.

Anonymkode: ea667...3fd

Sånne som deg fascinerer meg. Her stiller en person et uskyldig spørsmål, og så føler du at det er helt på sin plass å spankulere inn og moralisere over hvordan hun lever livet sitt. Skulle ønsker jeg hadde din selvtillit, gitt.

Anonymkode: 829da...498

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tørketrommel, lister, bak skap/kjøleskap, toppen av skap/kjøleskap, skuffer, hyller i skap/kjøkken, klesskapet samler det seg mye støv, støvsuge sengen/madrasser, vaske gardiner eller tørke støv av persienner, tørke av skohyller, bak sengene, vaske lekekasser/duplo/lego/bamser

Anonymkode: ae09c...0ae

Åååh, nå ble jeg sliten 😓

Anonymkode: 289e6...0ce

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åååh, nå ble jeg sliten 😓

Anonymkode: 289e6...0ce

😅

Anonymkode: 198c7...c3d

Skrevet

Pusse vinduer! 
Når vinduene er krystallklare og blanke så ser du hvilke andre ting du trenger å gjøre😉

Anonymkode: 0f061...6a5

Skrevet

Rense sofaen/vakse trekk, vaske dyner og puter og trekk til overmadrass. 

Anonymkode: 3381e...914

Skrevet

Rense filter på varmepumpa, rense tørketrommel ( ikke bare den som skal tømmes for hver gang, men der en må fjerne noe for å komme til. En skikkelig brannfelle som mange glemmer å gjøre) sjekke sluk og rense, rense/vaske oppvaskmaskin og vaskemaskin,  støvsuge bak komfyr (hadde slik jeg kunne dra frem og fire unger og en mann som kokkelerte kunne bli gris i perioder) er noe av deg jeg hadde på en lite som jeg prøvde å gjøre hver mnd. Tok gjerne en ting ekstra når jeg tok ukesvasken, da ble det ikke så mye og jeg fikk inn vanen. Når jeg gjorde dette ofte, så gikk jobben raskt også. 

Anonymkode: 21d81...7c2

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gjør klar vintersko med rengjøring og pussing/spraying. Sette i nye skolisser og se til at skoa er vanntette.

Banke alle matter og filleryer

Tømme boden

Anonymkode: dda60...5df

Skrevet

Mange gode tips! Takk☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...