Gå til innhold

Bør jeg teste meg for corona?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt to dager med vondt i halsen men idag gikk det over. Men det renner fra nesen og er pottetett i nesen. Hoster ikke å har ikke feber. Kjenner ut som jeg bare er veldig forkjølet. Vi lå i telt i helgen å jeg frøs hele natten så regner med det bare er en forkjølese. Men bør jeg likevel teste meg?

Anonymkode: 69b27...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det.


Mannen har vært syk og forkjøla hele uka, og ikke blitt testa. Legen vet ingenting.. og mannen har blitt økende syk, hatt feber, vondt i halsen osv. Dattera mi på 11 ble heller ikke testa. Hun hadde opp i 39 i feber, hoste, snørr osv. Vi vet heller ikke årsaken til at de er syk, og mannen jobber i rød sone.

Så i disse to tilfellene skal du ikke testes.

 

Anonymkode: 000be...430

Skrevet

Her er datter forkjølet med feber og snørr på tredje dagen, jeg fikk vind hals i går. Det er nesten ikke smitte her vi bor og ikke vært ute av bygda så vi trenger ikke test sa de. Jeg synes det er dumt. 
Jeg tror testkapasiteten begynner å bli sprengt igjen. 

Anonymkode: fd1d4...57e

Skrevet

Jeg ville ringt, så kan profesjonelle avgjøre det. Jeg ble testet med tilsvarende symptom i forrige uke (negativ).

Anonymkode: 8f899...cd4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her er datter forkjølet med feber og snørr på tredje dagen, jeg fikk vind hals i går. Det er nesten ikke smitte her vi bor og ikke vært ute av bygda så vi trenger ikke test sa de. Jeg synes det er dumt. 
Jeg tror testkapasiteten begynner å bli sprengt igjen. 

Anonymkode: fd1d4...57e

Ikke rart det nesten ikke er påvist smitte, når de ikke vil teste syke folk

Anonymkode: 86f4f...40c

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke rart det nesten ikke er påvist smitte, når de ikke vil teste syke folk

Anonymkode: 86f4f...40c

Samme tenker jeg. For 14 dager siden fikk alle test da. Nå tror jeg det er lite utstyr igjen så derfor må de spare. 

Anonymkode: fd1d4...57e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...