Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg har hatt to dager med vondt i halsen men idag gikk det over. Men det renner fra nesen og er pottetett i nesen. Hoster ikke å har ikke feber. Kjenner ut som jeg bare er veldig forkjølet. Vi lå i telt i helgen å jeg frøs hele natten så regner med det bare er en forkjølese. Men bør jeg likevel teste meg? Anonymkode: 69b27...1ee
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Tror ikke det. Mannen har vært syk og forkjøla hele uka, og ikke blitt testa. Legen vet ingenting.. og mannen har blitt økende syk, hatt feber, vondt i halsen osv. Dattera mi på 11 ble heller ikke testa. Hun hadde opp i 39 i feber, hoste, snørr osv. Vi vet heller ikke årsaken til at de er syk, og mannen jobber i rød sone. Så i disse to tilfellene skal du ikke testes. Anonymkode: 000be...430
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Her er datter forkjølet med feber og snørr på tredje dagen, jeg fikk vind hals i går. Det er nesten ikke smitte her vi bor og ikke vært ute av bygda så vi trenger ikke test sa de. Jeg synes det er dumt. Jeg tror testkapasiteten begynner å bli sprengt igjen. Anonymkode: fd1d4...57e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Jeg ville ringt, så kan profesjonelle avgjøre det. Jeg ble testet med tilsvarende symptom i forrige uke (negativ). Anonymkode: 8f899...cd4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her er datter forkjølet med feber og snørr på tredje dagen, jeg fikk vind hals i går. Det er nesten ikke smitte her vi bor og ikke vært ute av bygda så vi trenger ikke test sa de. Jeg synes det er dumt. Jeg tror testkapasiteten begynner å bli sprengt igjen. Anonymkode: fd1d4...57e Ikke rart det nesten ikke er påvist smitte, når de ikke vil teste syke folk Anonymkode: 86f4f...40c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke rart det nesten ikke er påvist smitte, når de ikke vil teste syke folk Anonymkode: 86f4f...40c Samme tenker jeg. For 14 dager siden fikk alle test da. Nå tror jeg det er lite utstyr igjen så derfor må de spare. Anonymkode: fd1d4...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå