Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Vet at duften tilpasser seg osv... men noen tips? Anonymkode: cbce7...79f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Hugo, den røde flasken. Fått masse oppmerksomhet for den faktisk. Jeg blir selv litt hyptnotisert av den, bruker den ikke lengre. Anonymkode: f2898...a42
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 https://www.blivakker.no/product/3101094?gclid=EAIaIQobChMIyvOs8NTP6wIVR-myCh0r5wXgEAQYAiABEgJpHvD_BwE Denne. Får skryt både av kvinner og menn. Brukt den i 10 år nå. Anonymkode: 21148...77c
tante grusom master of law Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Denne elsker mannen min når jeg bruker. Har også fått komplimenter fra venninner og kollegaer. https://www.blush.no/product/893005/parfyme/dameparfyme/issey-miyake-leau-dissey-woman-edp
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Nå har jeg nesten ikke brukt parfyme på flere år, men har aldri fått så mye positive kommentarer som da jeg brukte Shalimar fra Guerlain. Opplevde at menn som gikk forbi meg på gata kom tilbake for å høre hvilken parfyme jeg brukte, for de hadde aldri kjent bedre og bare måtte kjøpe en slik til kona/samboeren. Det er jo en gammel parfyme, en klassiker, nesten 100 år gammel. Mulig jeg i den andre tråden ville kommet i kjerringkategorien med å nevne Shalimar, men ingen annen parfyme har luktet så godt på meg som den. Og menn i alle aldre synes å bli helt henført av den, de gjør de merkeligste ting for å få et nytt "sniff" Har inntrykk av at den ikke er så populær, men regner med at den får en ny populær periode snart, spesielt når den runder 100 % om 4-5 år. Anonymkode: c665a...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå