Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Hun ønsker ikke alle jentene - de er 20 jenter. Hittil, så vidt vi vet har de fleste hatt alle sammen. Så kom korona og jeg har ikke fulgt med men hun har ikke vært invitert i noen selskap . Har ikke helt kontroll på når alle har bursdag, da ofte noen feirer sammen selv om de gjerne ikke har bursdag samtidig. Hvordan gjør dere dette m bursdagsfeiring ? Anonymkode: 34c97...c28
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Så lenge de er i samme klasse og samme kohort på skolen er det ikke noe problem, da er de jo sammen hver dag uansett. Anonymkode: c8301...5f1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Hun kan godt bare be en liten gjeng, hvis det er det hun har lyst til! Anonymkode: bbd62...820
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Her varierer det. Noen invitere alle jentene i klassen, andre bare to-tre stykker som de er mest sammen med. La datteren din velge om hun vil ha alle eller kun et par stykker. Så lenge ikke et mindretall blir utestengt ser jeg ingen problemer ved det. Anonymkode: 8d75e...dd1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her varierer det. Noen invitere alle jentene i klassen, andre bare to-tre stykker som de er mest sammen med. La datteren din velge om hun vil ha alle eller kun et par stykker. Så lenge ikke et mindretall blir utestengt ser jeg ingen problemer ved det. Anonymkode: 8d75e...dd1 Men problemet er jo om alle gjør dette, inviterer kun noen, da kan det være noen som aldri blir invitert. Anonymkode: 5684d...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå