Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Vi har avlyst konfirmasjonsselskapet vårt neste helg, fordi det føles for stressende å ivareta alle koronahensyn. I stedet vil vi gå ut og spise med familien. Hvor ville dere foreslått å gå? Jeg ville valgt Dinner, men konfirmanten er ikke så glad i asiatisk mat. Han ville nok helst valgt burger, så har lurt på Kverneriet, men det er vel ikke helt et sted for dress og slips? Har også vurdert Brasserie France, der har vi vært før og trives. Andre forslag? Anonymkode: 6fd17...f4a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Et bord Fantastisk mat der Anonymkode: 4c2d5...aa3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 The Vandelay fikk jo akkurat terningkast 6, de har burger også. Anonymkode: 66031...803
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 For en slik anledning ville jeg tenkt Statholdergaarden e.l For fantastisk mat og litt mer uformelt Hot Shop eller Katla. Anonymkode: 1aa35...e5f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: For en slik anledning ville jeg tenkt Statholdergaarden e.l For fantastisk mat og litt mer uformelt Hot Shop eller Katla. Anonymkode: 1aa35...e5f Både Hot Shop og Katla ser spennende ut. Takk! Anonymkode: 6fd17...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå