Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Fødte i november 2018. Har ammet og gått på minipille etter dette, så har fremdeles ikke kommet tilbake i syklus (ammer lite nå, så er nok pga minipille). For 10 dager siden så glemte jeg en pille. Har hatt vondt i magen ca 10 dager. Opplevde første dagen litt brunt blod,men ingenting mer. Er ikke konstante smerter. Satt på do nå isted, tørker friskt blod... Men nå tror jeg kanskje at det er i urinen. Hva kan dette være? Skjønner at jeg sikkert burde ta en legetur, men kan det vente til imorgen eller burde jeg oppsøke legevakt? Anonymkode: 5a500...c7f
Bruker3 Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 (endret) Hvis du tisser blod må du ringe legen i dag. Men du kan sjekke med en q-tips om blodet kommer fra skjeden (mer sannsynlig). Endret 3. september 2020 av Bruker3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 3 minutter siden, Bruker3 skrev: Hvis du tisser blod må du ringe legen i dag. Men du kan sjekke med en q-tips om blodet kommer fra skjeden (mer sannsynlig). Takk for svar! Er på jobb, så får sjekke når jeg kommer hjem. Får ikke noe legetime på dagen uansett, så da blir det evt legevakt ikveld. Anonymkode: 5a500...c7f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Takk for svar! Er på jobb, så får sjekke når jeg kommer hjem. Får ikke noe legetime på dagen uansett, så da blir det evt legevakt ikveld. Anonymkode: 5a500...c7f Har du tampong der? Sjekk eventuelt med dopapir inni... Svir det når du tisser? Anonymkode: 5e680...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå