Gå til innhold

Dere flinke kakebakere! Hjelp meg :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bake oreo-kake til et selskap. Vanligvis får jeg kjeks bunnen veldig hard, altså den blir vanskelig å skjære i når man skal forsyne seg. Hvordan kan jeg lage selve bunnen her litt mykere?

Anonymkode: 8a117...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke klem bunnen så hardt nedi forma. Knus kjeksen litt mer enn det står i oppskriften. 

Anonymkode: 94dda...caa

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke klem bunnen så hardt nedi forma. Knus kjeksen litt mer enn det står i oppskriften. 

Anonymkode: 94dda...caa

Dette. Ikke trykk den sammen. 

Anonymkode: 8c843...775

Skrevet (endret)

Tusen takk for sva! Ikke meningen å være anonym her 🙂

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet

Ikke trykk for hard, og ikke bruk mer smør i kjeksblandingen enn nødvendig. 

Anonymkode: fd1a8...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...