Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg skal bake oreo-kake til et selskap. Vanligvis får jeg kjeks bunnen veldig hard, altså den blir vanskelig å skjære i når man skal forsyne seg. Hvordan kan jeg lage selve bunnen her litt mykere? Anonymkode: 8a117...f13
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Ikke klem bunnen så hardt nedi forma. Knus kjeksen litt mer enn det står i oppskriften. Anonymkode: 94dda...caa
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke klem bunnen så hardt nedi forma. Knus kjeksen litt mer enn det står i oppskriften. Anonymkode: 94dda...caa Dette. Ikke trykk den sammen. Anonymkode: 8c843...775
Sommerkroppen 2029 Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 (endret) Tusen takk for sva! Ikke meningen å være anonym her 🙂 Endret 3. september 2020 av Sommerkroppen 2029
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Ikke trykk for hard, og ikke bruk mer smør i kjeksblandingen enn nødvendig. Anonymkode: fd1a8...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå