Gå til innhold

Gravid uten symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det flere av dere som har hatt svangerskap uten symptomer? I alle fall i starten.. Føler meg ikke gravid! 😄 Veldig tidlig enda, men.. Var ikke sånn sist, da hadde jeg enorm morgenkvalme!! 

Anonymkode: 494df...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvilke symptomer er vanlige i starten? Hva opplevde dere? :) Er det kjønnsbasert?! Trodde kanskje morgenkvalme var jente, ingen kvalme gutt 🙃 Kanskje myte..

Skrevet

Jeg har brukt å bli kvalm rundt uke 6... så kanskje det kommer :)

Anonymkode: eb9af...332

Skrevet

Første 6 ukene merket jeg ingenting :) i uke 7-8 hadde jeg bare litt stikninger og mensmurringer, og uke 8-10 var jeg litt uggen. Så merket jeg ingenting nevneverdig mer før jeg kjente liv i uke 19 :)

Skrevet

Ikke hatt noen særlig med symptomer på begge mine, gutt og jente

Anonymkode: ca39b...ff5

Skrevet

Fikk ikke symptomer for uke 7 med noen av mine fire. Men da kom de virkelig!

Anonymkode: 9a5da...ca9

Skrevet

Jeg hadde mensen de første 6 mnd av svangerskapet. 

Anonymkode: a2d94...e5b

Skrevet

Jeg følte meg ikke gravid før i slutten av andre trimester, da fikk jeg til gjengjeld alle mulige plager: halsbrann, hoftesmerter, ryggvondt, lavt blodtrykk og store søvnproblemer. Husker jeg følte at graviditeten var uvirkelig før jeg fikk sett babyen på ultralyd i uke 19, fordi jeg følte meg jo virkelig ikke gravid i det hele tatt på grunn av mangelen på symptomer! 

Anonymkode: 12805...5e6

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hvilke symptomer er vanlige i starten? Hva opplevde dere? :) Er det kjønnsbasert?! Trodde kanskje morgenkvalme var jente, ingen kvalme gutt 🙃 Kanskje myte..

Har vert ekstremt kvalm i alle 3 svangerskap, har to gutter og ei jente. 

Skrevet

Takk for alle svar ❤️ Ja, håper det kommer litt ymse nå de neste ukene! Nå tenker jeg bare at noe er galt ... ☹️ Så da vil jeg heller gå kvalm 😂

Skrevet

I mitt første svangerskap var jeg kvalm i kanskje ett sekund. 😉 Så lite symptomer før jeg ble så stor at det begynte å kjennes i ryggen. 

Anonymkode: 413ba...3aa

Skrevet

Var over 30, gift og sluttet på prevensjon. Jeg var 18 uker på vei da jeg oppdaget jeg var gravid. "Mensen" var litt uregelmessig og svak men hvem husker hvordan den var etter nesten 15 år med ppille? Ingen kvalme, ømme pupper, trøtthet og mens ja da hadde halvparten av graviditeten gått før jeg ble klar over det.

Med nr 2 var det lik, jeg visste det tidlig da, men heller ikke her symptomer. Jeg var heldig, med begge var det eneste jeg slet med litt halsbrann.

Anonymkode: 33238...c16

Skrevet

Hvor tidlig begynte dere å få mage da? Lurer da hovedsakelig på dere som har fått barn fra før.. Har skjønt det kommer tidligere på nr 2 osv.. :) Med første fikk jeg liten antydning rundt uke 16. Nå blir det vel mye tidligere 😂🆘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...