Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg tror at jeg går inn i en depresjon. Dette pga ett dårlig forhold til samboer og dårlig økonomi. Jeg jobber 100% og har også jobbet litt ekstra på kvelden. Samboer er uføre og er hjemme. Han lager mat, vasker klær og gjør mye hjemme. Men han er mye sliten og har vondt. Jeg får liksom ikke si at jeg er sliten. Jeg er jo frisk og det er ikke han. Jeg gjør det meste med barna også. Forholdet blir bare dårligere. Men jeg har ikke økonomi til å flytte med barna. Bør jeg kontakte fastlegen? Før jeg blir enda mere deprimert? Jeg spiser nesten ikke. I dag spiste jeg 2 knekkebrød på jobb og en tallerken blomkålsuppe til middag. Det som holder meg oppe er at jeg heldigvis sover godt. Anonymkode: 3a755...404
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Kontakt fastlegen din og forklar situasjonen. Kanskje det kan være aktuelt med parterapi også? Samboeren din har ikke enerett på å være sliten selv om han er ufør. Anonymkode: 34bdd...398
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Du har to jobber men vil ikke klare deg økonomisk? Det er ikke sant. Anonymkode: 5a4e7...607
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har to jobber men vil ikke klare deg økonomisk? Det er ikke sant. Anonymkode: 5a4e7...607 Har mye gjeld. Forbruksgjeld Anonymkode: 3a755...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå